Show simple item record

dc.contributor.authorDomeikytė-Rušinskienė, Dovilė
dc.date.accessioned2023-09-18T18:25:50Z
dc.date.available2023-09-18T18:25:50Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021723
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/127717
dc.description.abstractStudijų pasirinkimas – vienas rimčiausių žmogaus gyvenimo sprendimų, turinčių įtakos tolimesnio gyvenimo kokybei. Šis sprendimas turi būti pagrįstas ir pamatuotas. Tačiau profesijos pasirinkimui įtaką daro ir lytis. Visuomenė lytims priskiria skirtingus socialinius vaidmenis, socialines nuostatas, socialines normas ir stereotipus. Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, siekiama išsiaiškinti vyresniųjų klasių moksleivių lyčių skirtumus renkantis studijas po mokyklos baigimo bei moksleivių pasirinktų sprendimų motyvus ir veiksnius. Taip pat aiškinamasi, ar mokiniai ir mokytojai profesijas segmentuoja į „moteriškas“ ir „vyriškas“.lit
dc.description.abstractThe choice of university studies is one of the most important decisions which has an impact on future life quality of a person. This decision should be well-thought-out and well-founded. However, the choice of future profession depends on gender. Different social roles, social attitude, norms and stereotypes are strong attributes of social environment. The article is based on survey data and deals with a problem of future university studies choice of high school pupils and differences depending on gender. The thesis of the article is based on a statement that both techers and pupils segment the professions into “feminine” and “masculine”.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 24-35
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyUlrich's Web (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2010.33
dc.titleVyresniųjų klasių moksleivių lyčių požiūrio skirtumai planuojant studijas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references9
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltLytis
dc.subject.ltSkirtumas
dc.subject.ltStereotipas
dc.subject.ltMoksleivis
dc.subject.ltProfesija
dc.subject.enGender
dc.subject.enDifference
dc.subject.enStereotype
dc.subject.enStudent
dc.subject.enProfession
dcterms.sourcetitleSantalka. Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 18
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2010.33
dc.identifier.elaba3920639


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record