Show simple item record

dc.contributor.authorLevickaitė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T18:25:52Z
dc.date.available2023-09-18T18:25:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021725
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/127723
dc.description.abstract2008 metais Vilniaus Gedimino technikos universitetas inicijavo bakalauro studijų kokybės vertinimo tyrimą. Jo tikslas – apklausti bakalauro laipsnį įgijusius VGTU absolventus ir sistemingai išsiaiškinti problemines studijų kokybės sritis. Tyrimas vykdytas 2009 metais. Jau dešimtmetį besitęsiantis Bolonijos procesas skatina universitetus atidžiau žvelgti ir analizuoti studijų kokybę, kuri yra viena aktualiausių aukštųjų mokyklų nūdienos problemų tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Europos Sąjungos šalyse. Bolonijos proceso svarbiausi tikslai yra kurti Europos aukštojo mokslo erdvę, rengti aukštos kvalifikacijos specialistus Europos rinkai, didinti aukštojo mokslo sistemos skaidrumą bei lankstumą. Drauge šito siekia ir antruoju pagal stojančiųjų populiarumą 2010 m. tapęs Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Straipsnyje analizuojamo tyrimo metu buvo apklausti VGTU bakalaurai. Apklausos vykdymo tikslas – ištirti problemines sritis bei universiteto dėstytojų dėstymo kokybę. Straipsnio tikslas – identifikuoti šias problemines sritis, pateikti tyrimo duomenų analizę ir vertinimą.lit
dc.description.abstractIn the year 2008 Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) has initiated undergraduate studies quality survey. The intention of this idea – to conduct a survey among VGTU undergraduates and according to survey results to provide problematic study quality areas. It is more than ten years when Bologna Process lasts in Europe. The Process stimulates European Universities to make a deeper look at study quality which is one of the most actual present problems of both Lithuania and other European Union countries. Main goals of Bologna Process are: to create European Higher Education Area, provide Europe with a broad, high-quality and advanced knowledge base, and ensure the further development of Europe as a stable, peaceful and tolerant community. Following this concept VGTU which was top second university in Lithuania in the year 2010 traces to milestones held by Bologna Process. The article is based on survey conducted among VGTU undergraduates. The goal of the survey: to analyse problematical areas of undergraduate studies and professors. The aim of this article – to identify these problematical areas and provide with survey data and interpretation.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 66-80
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyUlrich's Web (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2010.38
dc.titleVilniaus Gedimino technikos universiteto bakalauro studijų kokybės tyrimas (2009 m.)
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.ltStudijų kokybė
dc.subject.ltStudijų kokybės tyrimas
dc.subject.enVilnius Gediminas Technical University
dc.subject.enStudies quality
dc.subject.enStudies quality survey
dcterms.sourcetitleSantalka. Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 18
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2010.38
dc.identifier.elaba3920659


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record