Show simple item record

dc.contributor.authorDanaitis, Konstantinas Stanislovas
dc.contributor.authorUsovaitė, Ana
dc.date.accessioned2023-09-18T18:25:53Z
dc.date.available2023-09-18T18:25:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021729
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/127727
dc.description.abstractMūsų laikais medija vis drąsiau žengia į įvairias gyvenimo sritis. Trivialią lentą ir kreidą pakeičia kompiuteris, projektorius ir ekranas. Skaidrės naudojamos įvairiai: reklaminio pobūdžio pristatymams, posėdžių metu kaip bendravimo forma tarp dalyvių, taip pat paskaitos ar pranešimo medžiagos turinio vizualiniam pateikimui. Nustatyta, kad žmogus įsisavina ir įsimena tik apie 10 % to, ką perskaitė, 20 % to, ką girdėjo ir net 50 % to, ką girdėjo ir matė. Todėl kokybiškas ir profesionalus informacijos pateikimas skaidrėmis turi didelę įtaką medžiagos įsisavinimui. Autoriai analizuoja, kaip galima kokybiškai pateikti mokomąją medžiagą ir efektyviai išnaudoti medijų sistemą dėstant kompiuterinės grafikos kursą. Šis kursas dėstomas beveik visų specialybių VGTU pirmo ar antro kurso studentams. Toks mokomosios medžiagos pateikimas palengvina dėstytojo darbą, pagerina medžiagos suprantamumą ir įsisavinimą.lit
dc.description.abstractNowadays media is readily moving into various spheres of life. The computer, projector and screen replace trivial chalk and board. Slides are used in various designated areas: promotional presentations at meetings as a form of communication between participants and also as visual presentation of lecture material content of the report. It was found that a human catches up and remembers only about 10% of what he has read, 20% of what he has heard and even 50% of what he heard and saw. Therefore, high-quality and professional presentation of information in the slide form has a significant impact on the uptake. The authors present a solution how to present the study material qualitatively and use the media system effectively for teaching computer graphics course. This course is taught for VGTU first or second year students of almost all specialities. This presentation of study materials facilitates the teacher's work and improves the readability and solutions of study materials.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 17-23
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyUlrich's Web (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2010.32
dc.titleMedijomis paremtas dėstymas kaip informacijos pateikimo ir įsisavinimo pagalbininkas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references6
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltMedijomis paremtas dėstymas
dc.subject.ltMokomosios medžiagos įsisavinimas
dc.subject.ltMedijų sistemos
dc.subject.ltVaizdinė priemonė
dc.subject.ltMokymo procesas
dc.subject.enMedia-based teaching
dc.subject.enMastering of teaching materials
dc.subject.enMedia systems
dc.subject.enVisual tool
dc.subject.enLearning process
dcterms.sourcetitleSantalka. Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 18
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2010.32
dc.identifier.elaba3920728


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record