Show simple item record

dc.contributor.authorČernevičiūtė, Jūratė
dc.date.accessioned2023-09-18T18:38:38Z
dc.date.available2023-09-18T18:38:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000022530
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/130077
dc.description.abstractLietuvos kultūros politikoje bandoma nagrinėti kūrybinių industrijų klausimus: kaip panaudoti kultūros ir kūrybinių industrijų priemones, kad vietos kultūra ir menas išliktų, būtų atgaivintas ir sustiprėtų. Atsakymus į šiuos klausimus lydi diskusijos, kurių dalyviai skirtingai vertina pačias kūrybines industrijas ir jų priemonėmis kuriamų medijų bei vartojimo kultūrą. Straipsnyje, remiantis medijų ir vartojimo kultūros poveikio tyrimais komunikacijos moksluose, kultūros studijose, kultūros gamybos sociologijoje ir kultūros politikoje, siekiama išryškinti medijų kultūros transformacijas kūrybinių industrijų plėtros kontekste ir medijų kultūros poveikį individų, jų bendruomenių ir gyvenamųjų vietų tapatumo formavimui.lit
dc.description.abstractThe Creative Industries issues in Lithuanian cultural policy are known as tools for revival, renewal and enhancement of local culture and arts. Trying to answer these questions participants are giving answers from different points of view, reflecting positive and negative evaluations of impact of Creative Industries and media culture on local culture and arts. This paper analyzes and highlights transformation of culture and impact of media culture on individual's and communities' identities in Creative Industries and media culture, analyzing theoretical and empirical research issues in communication studies, cultural studies, cultural production sociology and cultural politics fields.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 74-82
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2011.08
dc.titleKultūros transformacijos kūrybinėse industrijose: kaip veikia medijų kultūra
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references19
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.ltKūrybinės industrijos
dc.subject.ltMedijų kultūra
dc.subject.ltVartojimo kultūra
dc.subject.ltMedijų poveikis
dc.subject.ltRefleksyvi akumuliacija
dc.subject.ltKomercinis interlankstumas
dc.subject.enCreative industries
dc.subject.enMedia culture
dc.subject.enConsumer culture
dc.subject.enMedia influence
dc.subject.enReflexive accumulation
dc.subject.enCommercial intertextuality
dcterms.sourcetitleSantalka. Filosofija. Komunikacija
dc.description.issuenr. 1
dc.description.volumeVol. 19
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2011.08
dc.identifier.elaba3937795


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record