Show simple item record

dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.contributor.authorTolvaišas, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T18:43:26Z
dc.date.available2023-09-18T18:43:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1392-0561
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000022975
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/130885
dc.description.abstractInformacinės ir komunikacinės technologijos dvidešimt pirmajame amžiuje skverbiasi į visas veiklos sritis. Tai lemia, kad elektroninė prekyba (e. prekyba) yra vienas iš labiausiai augančių verslo sektorių. Vienas iš populiariausių būdų konkuruoti informacinių technologijų amžiuje yra interneto svetainė. Tačiau perkeliant dalį savo verslo į internetą, konkurencinis pranašumas negarantuojamas. E. prekybos interneto svetainių kokybė, kuri užtikrintų lankytojų lūkesčių patenkinimą, pardavimo mastų augimą, išlaikytų ir didintų nuolatinių (lojalių) klientų skaičių, tampa viena iš pagrindinių informacinio amžiaus tyrimų krypčių. Tuo tikslu straipsnyje analizuojama vartotojų elgsena ir pasitenkinimo veiksniai naršant internete. Atlikus Lietuvos vartotojų elgsenos internete tyrimą, nustatyti Lietuvos interneto lankytojų naršymo ypatumai, kurie leidžia formuoti e. prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo modelį. Taikomi metodai: sisteminė literatūros analizė, sugretinimas, apklausa.lit
dc.description.abstractThe paper analyzes the quality factors of the website of electronic commerce (e-commerce) and services. The study of website quality models is presented and the most common factors of the website quality assessment are selected. In order to evaluate these factors, a survey of Lithuanian online store visitors is performed, with the focus on the browsing features of Lithuanian internet users. The key quality factors needed to evaluate the e-commerce website in Lithuania are identified. These factors allow developing a conceptual e-commerce website quality evaluation model.eng
dc.format.extentp. 103-116
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyLISA
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.source.urihttp://www.leidykla.vu.lt/fileadmin/Informacijos_mokslai/2011-55/103-116.pdf
dc.titleElektroninės prekybos interneto svetainių Lietuvoje vertinimas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references22
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltElektroninė prekyba
dc.subject.ltElektroninės prekybos interneto svetainė
dc.subject.ltInterneto svetainės kokybės veiksniai
dc.subject.ltInterneto svetainės kokybės vertinimas
dcterms.sourcetitleInformacijos mokslai : mokslo darbai
dc.description.volumeVol. 55
dc.publisher.nameVilniaus universiteto leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000016532
dc.identifier.elaba3947912


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record