Show simple item record

dc.contributor.authorMelnikas, Borisas
dc.contributor.authorSmaliukienė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T18:44:20Z
dc.date.available2023-09-18T18:44:20Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1392-0758
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000003842
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/131251
dc.description.abstractŠiuolaikiniame versle produktų kūrimo, gamybos, paskirstymo sprendimus didžiąja dalimi lemia vartotojai. Organizacijos tikslu tampa vertės sukūrimas vartotojui. Tai įmanoma tik gerai pažinus savo vartotojus, išsiaiškinus jų poreikius ir lūkesčius. Atsitiktinių vienkartinių susitarimų nepakanka, jie neužtikrina ilgalaikės verslo sėkmės. Todėl organizacijos turi sukurti ir išlaikyti su jais ilgalaikius ryšius. Visi procesai organizacijoje turi būti nukreipti ir vykti taip, kad vartotojų reikalavimai būtų tenkinami, o lūkesčiai viršijami. [...].lit
dc.format.extentp. 79-90
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleŽmogaus sveikata ir farmacijos verslas: inovacijų vadyba rinkų globalizacijos sąlygomis
dc.title.alternativeHuman Health and Pharmaceutical Business: Innovation Management Under the Conditions of Market Globalization
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleSocialiniai mokslai
dc.description.issuenr. 2 (34)
dc.publisher.nameTechnologija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.doiMRU02-000014940
dc.identifier.elaba3601371


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record