Show simple item record

dc.contributor.authorStrazdas, Rolandas
dc.date.accessioned2023-09-18T18:45:03Z
dc.date.available2023-09-18T18:45:03Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000023089
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/131449
dc.description.abstractDaugelis autorių produkto inovacijas išskiria kaip esminį veiksnį, lemiantį ilgalaikį įmonių konkurencingumą. Dominuojantis siauras produkto suvokimas lemia netinkamai pasirinktą produkto kūrimo procesą ir iš to kylantį rezultatą – netinkamą produktą. Toks suvokimas riboja inovacinę kūrėjo mintį, veda prie šabloninių idėjų ir ne itin inovatyvaus produkto kūrimo. Tokiu būdu įmonė praranda savo išskirtinumą, originalumą ir tampa neįdomi nei vartotojams, nei patiems kūrėjams. Šiame straipsnyje nagrinėjama produkto suvokimo problematika kūrybinių industrijų įmonėse. Išskiriami produkto suvokimą ribojantys veiksniai bei galimybės jį išplėsti, taikant vartotojo poreikio lygmenų, produkto materialumo ir jo kūrimo proceso bei rezultato požiūrius. Straipsnyje taip nagrinėjami penki pagrindiniai produkto kūrimo būdai: konservatyvusis, perduodantis, holistinis, ribotai atviras, visiškai atviras. Produkto kūrimo būdų pasirinkimas ypač aktualus toms kūrybinių industrijų įmonėms, kurių produkto kūrimo procesas labai intensyvus.lit
dc.description.abstractMany authors distinguish product innovation as a key factor for long-term competitiveness. Dominant narrow perception of a product is leading towards incorrect product development process and the consequent result is a bad product. Narrow perception of a product is one of the main paralysing factors affecting the creator in the process of product development, which leads towards a low level of product innovation. As a result, a company is losing its uniqueness, originality, and is not of interest neither for consumers nor the product developers themselves. This article deals with the product perception problems in the companies of creative industries. The main limiting factors for the perception of a product are analysed in the article as well as possibilities to expand the perception of a product. Five main product development methods: conservative, delegative, holistic, limited open, fully open are described in the article. The choice of the product development methods is especially important for the creative industries companies whose product development process is very intensive.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 17-28
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyEBSCOHost (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttp://biblioteka.vgtu.lt/vgt04/straipsnis.php?nr=6372
dc.titleProdukto inovacijų kūrimas kūrybinių industrijų įmonėse
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references17
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltProdukto inovacijos
dc.subject.ltNaujų produktų kūrimas
dc.subject.ltIdėjų generavimas
dc.subject.ltInovacijų modeliai
dc.subject.ltInovatyvūs produktai
dc.subject.enProduct innovation
dc.subject.enNew product development
dc.subject.enIdea generation
dc.subject.enInnovation models
dc.subject.enInnoproducts
dcterms.sourcetitleSantalka. Filosofija. Komunikacija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeVol. 19
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2011.11
dc.identifier.elaba3950769


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record