dc.contributor.author | Tvaronavičienė, Manuela | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T18:50:45Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T18:50:45Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.issn | 1648-0627 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000004846 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132583 | |
dc.description.abstract | Verslo situacijų analizės metodas nagrinėjamas kaip verslo vadybos studentų ir jau patyrusių vadybininkų mokymo, taip pat kvalifikacijos kėlimo priemonė. Nagrinėjama, kokia verslo situacija galėtų būti veiksmingai naudojama mokymo procese. Straipsnyje argumentuojama, jog reali situacija, su kuria buvo susidūrusi konkreti verslo įmonė, yra kur kas veiksmingesnė ir mokymo procese negu verslo situacija, kuri buvo sudaryta mokymo tikslais arba, kitaip tariant, susimuliuota. Be to, verslo situacija turi būti pavaizduota ir pateikta analizuoti specifiniu momentu, kai įmonės vadovai privalo priimti esminius sprendimus. Mokymo, taikant situacijų analizės metodą, esmė yra ta, kad studentai arba profesionalai mokomi identifikuoti problemas, nulėmusias susidariusią padėtį įmonėje, ieškoti galimų problemų sprendimo būdų, numatyti galimas savo veiksmų pasekmes, įvertinti jas ir savo pasirinktą strategiją. Taikantis šį mokymo būdą dėstytojas turi turėti gerai apgalvotą mokymo taktiką. Literatūroje pateikiama įvairių požiūrių į dėstančiojo tikslus ir auditorijos valdymą. Pateikta savita dėstytojo situacijų nagrinėjimo metodika detaliai pristatyta ir argumentuota. Jos praktinis taikymas Lietuvos aukštosiose mokyklose, rengiančiose verslo vadybos specialistus, prisidėtų prie mokymo proceso kokybės gerinimo, taptų svarbiu profesionalių specialistų rengimo įrankiu. | lit |
dc.format.extent | p. 118-122 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.title | Case study as a tool of managers' education | |
dc.title.alternative | Situacijų analizė kaip vadybininkų ugdymo metodas | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dcterms.sourcetitle | Verslas: teorija ir praktika : Vilniaus Gedimino technikos unuversiteto mokslo žurnalas | |
dc.description.issue | nr. 2 | |
dc.description.volume | T. 2 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 3616387 | |