Show simple item record

dc.contributor.authorTvaronavičienė, Manuela
dc.date.accessioned2023-09-18T18:50:45Z
dc.date.available2023-09-18T18:50:45Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1648-0627
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000004846
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132583
dc.description.abstractVerslo situacijų analizės metodas nagrinėjamas kaip verslo vadybos studentų ir jau patyrusių vadybininkų mokymo, taip pat kvalifikacijos kėlimo priemonė. Nagrinėjama, kokia verslo situacija galėtų būti veiksmingai naudojama mokymo procese. Straipsnyje argumentuojama, jog reali situacija, su kuria buvo susidūrusi konkreti verslo įmonė, yra kur kas veiksmingesnė ir mokymo procese negu verslo situacija, kuri buvo sudaryta mokymo tikslais arba, kitaip tariant, susimuliuota. Be to, verslo situacija turi būti pavaizduota ir pateikta analizuoti specifiniu momentu, kai įmonės vadovai privalo priimti esminius sprendimus. Mokymo, taikant situacijų analizės metodą, esmė yra ta, kad studentai arba profesionalai mokomi identifikuoti problemas, nulėmusias susidariusią padėtį įmonėje, ieškoti galimų problemų sprendimo būdų, numatyti galimas savo veiksmų pasekmes, įvertinti jas ir savo pasirinktą strategiją. Taikantis šį mokymo būdą dėstytojas turi turėti gerai apgalvotą mokymo taktiką. Literatūroje pateikiama įvairių požiūrių į dėstančiojo tikslus ir auditorijos valdymą. Pateikta savita dėstytojo situacijų nagrinėjimo metodika detaliai pristatyta ir argumentuota. Jos praktinis taikymas Lietuvos aukštosiose mokyklose, rengiančiose verslo vadybos specialistus, prisidėtų prie mokymo proceso kokybės gerinimo, taptų svarbiu profesionalių specialistų rengimo įrankiu.lit
dc.format.extentp. 118-122
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleCase study as a tool of managers' education
dc.title.alternativeSituacijų analizė kaip vadybininkų ugdymo metodas
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dcterms.sourcetitleVerslas: teorija ir praktika : Vilniaus Gedimino technikos unuversiteto mokslo žurnalas
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 2
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3616387


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record