Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSamoškienė, Aurelija
dc.date.accessioned2023-09-18T18:53:01Z
dc.date.available2023-09-18T18:53:01Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000023609
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132686
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama vartotojų elgsenos ir veiksnių, lemiančių jų sprendimus lengvųjų automobilių sektoriuje, problema. Aprašyta vartotojų elgsenos samprata ir veiksnių reikšmė formuojant vartotojų elgesį. Atliktas veiksnių, lemiančių lengvųjų automobilių sektoriaus vartotojų sprendimus, empirinis tyrimas. Atlikta faktorinė statistinių duomenų analizė. Remiantis empirinio tyrimo, skirto nustatyti svarbiausias veiksnių grupes, lemiančias vartotojo apsisprendimą pirkti naują automobilį, veiksnių grupių (faktorinės) analizės rezultatais, galima teigti, kad automobilio kaina, ergonomiškumas, įvaizdis, dinamika ir draugiškumas vartotojui bei aplinkai yra pagrindinės veiksnių grupės, lemiančios vartotojo apsisprendimą pirkti naują automobilį.lit
dc.description.abstractThe article examines customer behaviour in general and discusses factors determining customer behaviour in car industry. The paper describes a concept of consumer behaviour and the importance of factors influencing the situation. Empirical study about factors determining car industry in consumer-made decisions is carried out. In addition, statistical factor analysis is performed. The key sets of factors helping the user with choosing a new car are identified and analysed at the level of the groups of factors (factor). The conducted analysis shows that car price, ergonomics, image, dynamic and user-friendliness as well as environmental groups are the main points that assist in buying a new car.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 90-98
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyEBSCOHost (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.source.urihttp://biblioteka.vgtu.lt/vgt04/straipsnis.php?nr=6048
dc.titlePrekyba lengvaisiais automobiliais: vartotojų elgseną lemiančių veiksnių tyrimas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references22
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltVartotojų elgsena
dc.subject.ltVeiksniai
dc.subject.ltLengvieji automobiliai
dc.subject.enConsumer behaviour
dc.subject.enFactors
dc.subject.enAutomobiles.w
dcterms.sourcetitleMokslas - Lietuvos ateitis : verslas XXI amžiuje = Science - future of Lithuania : business in XXI century
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 3
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2011.075
dc.identifier.elaba3960141


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą