Show simple item record

dc.contributor.authorPetrovas, Aurimas
dc.date.accessioned2023-09-18T18:53:05Z
dc.date.available2023-09-18T18:53:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/132726
dc.description.abstractViena sunkiausiai atliekamų užduočių mašinai yra kūrybiškumas. Skaitmeninis kūrybiškumas yra terminas, apibūdinantis kompiuterio galimybę atlikti kūrybines užduotis. Pagrindiniai metodai, generuojant turinį, yra šie: tiriamasis, sujungiantis ir transformacinis. Procedūrinio generavimo būdu naudojantis dirbtinio intelekto agentais, galima kurti turinį žaidimams. Straipsnyje aprašytas skaitmeninis kūrybiškumas, procedūrinis generavimas ir jo naudojimas žaidimuose. Buvo panaudotas, ištirtas ir išplėstas procedūriniu lygiu generatorius, siekiant padidinti jo išraišką ir įvairovę. Pagrindinės modifikacijos yra susietos su medžių ir aplinkos tekstūrų generavimu.lit
dc.description.abstractOne of the hardest task for a machine is creativity. Computational creativity defines creative task completion for a machine. Three main creative content generation methods are: exploratory, combinatorial and transformational. Video game content can be generated using procedural generation. Computational creativity, procedural generation, and application are explained in this paper. Procedural level generator is used as a base and additional features are built on top of it. The main goal of this research and modification is to increase application creative value, variety and expression. Additional functionality consists of tree and texture generation.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-4
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2019.10328
dc.titleSkaitmeninio kūrybiškumo taikymas generuojant žaidimo objektus
dc.title.alternativeComputation creativity using procedural generation for game object generation
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references7
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsIK0303 - Dirbtinio intelekto ir sprendimų priėmimo sistemos / Artificial intelligence and decision support systems
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltskaitmeninis kūrybiškumas
dc.subject.ltprocedūrinis generavimas
dc.subject.ltžaidimas
dc.subject.lttekstūra
dc.subject.ltžaidimo lygis
dc.subject.ltžaidimų dizainas
dc.subject.encomputational creativity
dc.subject.enprocedural generation
dc.subject.engame
dc.subject.entexture
dc.subject.engame level
dc.subject.engame design
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Informacinės technologijos ir multimedija = Science – Future of Lithuania. Information technologies and multimedia
dc.description.issueart. no. mla.2019.10328
dc.description.volumevol. 11
dc.publisher.nameVGTU Press
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2019.10328
dc.identifier.elaba39621577


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record