Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDaukševičiūtė, Irena
dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.contributor.authorValainis, Aivaras
dc.date.accessioned2023-09-18T18:53:59Z
dc.date.available2023-09-18T18:53:59Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1822-8011
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000023879
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/133123
dc.description.abstractWith the increasing service quality standards in financial organisations, customer retention tools gain more significance. The banking sector is not an exception in this context as loyalty programmes have become an important tool to retain small and medium enterprises (hereinafter – SMEs) as customers which generate a considerable portion of the bank’s income. It is assumed that the world’s safest banks also have their loyalty programmes in place to retain the SMEs segment, however the unclear extent and characteristics of these programmes presupposes the need for empirical research. First of all, the article elaborates on the concept of loyalty programmes and its typologies, furthermore, it proves the need and importance of bank loyalty programmes to SMEs and after the survey methodology is formed, the magnitude and specificity of the world’s safest banks’ loyalty programmes designed to SMEs are empirically analysed. The accomplished analysis of the national context, types, characteristics and reward parameters of loyalty programmes shows consistent empirical and statistical patterns, which are significant for the marketing science and practice.eng
dc.description.abstractDidėjančių reikalavimų finansų organizacijų paslaugų kokybei fone vartotojų išlaikymo priemonės įgyja vis didesnę reikšmę. Šiuo aspektu ne išimtis ir bankininkystės sektorius, kur lojalumo programos tapo svarbia smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) kaip 546 Irena Daukševičiūtė, Neringa Vil kai tė, Aivaras Valai nis vartotojų, generuojančių didelę banko pajamų dalį, išlaikymo priemone. Spėjama, jog saugiausi pasaulio bankai taip pat taiko lojalumo programas SVV segmentui išlaikyti, tačiau neaiškūs šių programų taikymo mastai bei specifika suponuoja poreikį atlikti empirinį tyrimą. Visų pirma straipsnyje aptarta lojalumo programos koncepcija, lojalumo programų tipologijos; atskleistas bankų lojalumo programų SVV poreikis ir reikšmė; parengus tyrimo metodiką, empiriškai ištirti saugiausių pasaulio bankų SVV segmentui taikomų lojalumo programų mastai bei specifika. Lojalumo programų nacionalinio konteksto, tipų, pobūdžio bei atlygio parametrų nagrinėjimas leido nustatyti empirinius statistinius dėsningumus, kurie yra reikšmingi marketingo mokslui bei praktikai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 526-546
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyCentral & Eastern European Academic Source (CEEAS)
dc.source.urihttps://ojs.mruni.eu/ojs/intellectual-economics/article/view/705/663
dc.titleLoyalty programmes for small and medium enterprises applied by the world's safest banks
dc.title.alternativeMarketingo priemonių efektyvumo esmė ir vertinimo galimybės
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references58
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltBankas
dc.subject.ltLojalumas
dc.subject.ltLojalumo programa
dc.subject.ltRinkovada
dc.subject.ltSantykiai
dc.subject.ltSmulkus ir vidutinis verslas
dc.subject.enBank
dc.subject.enLoyalty
dc.subject.enLoyalty programme
dc.subject.enMarketing
dc.subject.enRelationship
dc.subject.enSMEs
dcterms.sourcetitleIntelektinė ekonomika : mokslo darbų žurnalas = Intellectual economics : scientific research journal / Mykolo Romerio universitetas, Lietuvos mokslų akademija, Vroclavo universitetas
dc.description.issueno. 4(12)
dc.description.volumeVol. 5
dc.publisher.nameMykolo Romerio universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000010805
dc.identifier.elaba3965540


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą