Show simple item record

dc.contributor.authorBivainis, Juozas
dc.contributor.authorJezerskė, Živilė
dc.date.accessioned2023-09-18T18:55:16Z
dc.date.available2023-09-18T18:55:16Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1648-0627
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000005576
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/133438
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojami specifinės statybos (elektros, dujų, vandens, šilumos tiekimo, ryšių) produkto valdymo ypatumai monopolinio vartotojo sąlygomis. Šio produkto valdymo sistemoje dalyvaujančių subjektų veiklos tyrimų rezultatai rodo, kad marketingo poreikio nėra. Toks statybos produkto valdymas nepasiteisina siekiant statybos įmonėms išlikti liberalizuojant monopolinius ūkio sektorius. Liberalizuojant monopolinę rinką statybos įmonėms, norinčioms įgyti konkurencinį pranašumą, siūlomas strateginio statybos produkto valdymo modelis, kurio esmė – integruota marketingo ir kokybės valdymo sistema, suformuota pagal statybos įmonių išlikimo principus liberalizuojant monopolinę rinką.lit
dc.format.extentp. 72-83
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleStatybos produkto strategija liberalizuojant monopolinę rinką
dc.title.alternativeStrategy of a building product in the liberalization of monopoly market
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleVerslas: teorija ir praktika
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 4
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3628104


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record