Show simple item record

dc.contributor.authorGudačiauskas, Darius
dc.date.accessioned2023-09-18T18:55:16Z
dc.date.available2023-09-18T18:55:16Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1648-0627
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000005577
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/133440
dc.description.abstractŠiandien prekinis ženklas yra pripažįstamas vertingiausiu įmonės turtu. Toks požiūris būdingas ne tik tarptautinėms įmonėms, bet ir vis daugeliui Lietuvos firmų. Ši vertė atsiranda iš unikalaus prekinių ženklų ir vartotojų ryšio, kuris leidžia įmonei gauti santykiškai didesnes pajamas nei iš atitinkamų produktų, neturinčių identifikuojamojo vardo ir vertybėmis pagrįsto emocinio ryšio su klientais. Straipsnyje pateikiame prekinio ženklo vartojamosios vertės matavimo algoritmą, kuris iš esmės nusako vartotojų ir prekinių ženklų tarpusavio santykį.lit
dc.format.extentp. 84-89
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titlePrekinio ženklo vartojamosios vertės matavimo modelis ir jo taikymas praktikoje
dc.title.alternativeBrand equity research from an individual consumer perspective
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleVerslas: teorija ir praktika
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 4
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3628114


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record