Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina Ona
dc.contributor.authorFriman, Margarita
dc.date.accessioned2023-09-18T18:58:13Z
dc.date.available2023-09-18T18:58:13Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1392-1142
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000005804
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/133812
dc.description.abstractAtsiradusi konkurencija aukštojo mokslo rinkoje skatina Lietuvos aukštąsias mokyklas tobulinti savo veiklą, ieškoti naujų būdų išlikti konkurencinėje kovoje. Straipsnyje nagrinėjama aukštųjų mokyklų konkurencingumo problema bei marketingo įrankių panaudojimo galimybės veiklos tobulinimui. Analizuojamos mokymo paslaugų ypatybės, tikslinės rinkos ir atskirų vartotojų grupių poreikiai.[....].lit
dc.format.extentp. 101-112
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleMarketing as efficient innovation in higher education institutions
dc.title.alternativeMarketingas - efektyvi aukštojo mokslo inovacija
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleOrganizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai
dc.description.issueNr. 27
dc.publisher.nameVDU
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba3631141


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą