Show simple item record

dc.contributor.authorLieponienė, Jurgita
dc.date.accessioned2023-09-18T18:58:41Z
dc.date.available2023-09-18T18:58:41Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1822-7244
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024104
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134005
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama vertinimo grįžtamosios informacijos svarba e.mokymesi, analizuojamos testų taikymas mokymosi eigai valdyti SCORM standartą atitinkančiuose e.mokymosi kursuose, vertinimas mokymo valdymo sistemų Moodle, ATutor, Workplace Collaboration Learning system suderinamumas su SCORM 2004 sandarto specifikacijomis.lit
dc.description.abstractThe article analyzes the importance of assessment feedback in e-learning, analyzes test based sequencing possibilities in SCORM compliant e-learning courses. The article assesses if learning management systems such as Moodle, ATutor, and Workplace Collaboration Learning System support the SCORM 2004 sequencing specification.eng
dc.format.extentp. 57-61
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleMokymosi eigos valdymas SCORM standartą atitinkančiuose e.mokymosi kursuose
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.references21
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Panevėžio kolegija
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dcterms.sourcetitleInformacinių technologijų taikymas švietimo sistemoje 2010: e-studijų patirtis, aktualijos ir perspektyvos : straipsnių rinkinys
dc.publisher.nameKauno kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba3971307


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record