Show simple item record

dc.contributor.authorChlivickas, Eugenijus
dc.contributor.authorPaliulis, Narimantas Kazimieras
dc.contributor.authorRaudeliūnienė, Jurgita
dc.date.accessioned2023-09-18T18:59:14Z
dc.date.available2023-09-18T18:59:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1648-4541
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024190
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134177
dc.description.abstractŽmogiškųjų ištekliu valdymo funkcijų ir procedūrų tobulinimas viešajame sektoriuje yra nenutrūkstamas ir nuolat besiplėtojantis procesas. Šiuolaikinė visuomenė reikalauja iš valstybės tarnautojų efektyvaus darbo, teikiant viešąsias paslaugas gyventojams, nors pasaulyje vis dar pastebimas žemesnis viešojo sektoriaus veiklos efektyvumas, lyginant jį su privačiu sektoriumi. Nemaža dalimi valstybės ir savivaldybių institucijų ir ištaigų veiklos efektyvumas priklauso nuo valstybės tarnautojų išsilavinimo, kompetencijos ir gebėjimų. Didelį poveikį institucijų veiklos efektyvumui turi žmogiškųjų išteklių administravimo funkcijų ir procedūrų efektyvumas. Siekiant rezultatyvios žmogiškųjų išteklių administravimo tarnybų veiklos svarbu išanalizuoti vykdomas funkcijas ir procedūras, jas susisteminti ir ieškoti būdų bei metodų, sudarančių tinkamas prielaidas padidinti žmogiškųjų išteklių administravimo efektyvumą. Šio straipsnio tikslas yra pateikti atliktos viešojo sektoriaus žmogiškųjų išteklių administravimo tarnybų vykdomų funkcijų analizės ir jų klasifikavimo rezultatus, panaudotinus siekiant vykdomų administravimo funkcijų ir procedūrų efektyvumo. Siūloma žmogiškųjų išteklių administravimo tarnybų atliekamas funkcijas klasifikuoti: šias funkcijas suskirstyti į grupes pagal reikšmingumą, vykdymo efektyvumų, poreikį detalesniam reglamentavimui, formalizavimo lygį, supaprastinimo lygį įvedus elektroninę asmens bylą, vykdymo ypatybes virtualioje aplinkoje, naudojamas technologijas, dalyvavimą sprendimų rengimo ir priėmimo procese.lit
dc.description.abstractImprovement of human resource management functions and procedures in the public sector is an ongoing and constantly evolving process. Citizens and the society are requiring fromstate civil servants effectiveness by providing public services to residents. In the world, it is still appreciated that the public sector has lower efficiency compared with tthe private sector. A large part of the state and local government authorities and institutions depends on the efficiency of civil servant training, competence efficiencv of the institutions has effectiveness of the human resource management functions and procedures. [].eng
dc.format.extentp. 63-76
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.titleŽmogiškųjų išteklių administravimo funkcijų ir procedūrų efektyvumas viešajame sektoriuje
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references29
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleViešasis administravimas = Public administration
dc.description.issueNr. 3(31)
dc.publisher.nameLietuvos viešojo administravimo lavinimo institucijų asociacija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3973284


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record