Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDroessiger, Gražina
dc.contributor.authorGirdenienė, Skaidra
dc.date.accessioned2023-09-18T19:00:45Z
dc.date.available2023-09-18T19:00:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1392-8600
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134537
dc.description.abstractStraipsnis skirtas užsienio kalbų mokymo(si) efektyvumo problematikai. Pristatomas tyrimas – apklausa, kuria siekta išsiaiškinti, kokias užsienio kalbų mokymo(si) formas ir metodus studentai laiko efektyviais. Taip pat aptariama, kaip respondentai vertina didaktines ir dalykines užsienio kalbos mokytojo (dėstytojo) kompetencijas, išsamiau apžvelgiamas studentų požiūris į modernių technologijų panaudojimą užsienio kalbos pamokoje (paskaitoje). Apklausoje dalyvavo trijų Lietuvos universitetų įvairių studijų krypčių studentai.lit
dc.description.abstractThe paper deals with the efficiency problem in foreign language teaching. The article presents the results of a students’ survey on the forms and methods for foreign language teaching, as well as on teachers’ didactic and professional competences. It also discusses the students’ attitudes towards the use of modern technologies in foreign language teaching. Students from different fields of study at three universities in Lithuania participated in the survey.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 27-45
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.relation.isreferencedbyHumanities International Complete
dc.relation.isreferencedbyCentral & Eastern European Academic Source (CEEAS)
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://www.zmogusirzodis.leu.lt/index.php/zmogusirzodis/article/view/229
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:36481840/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:36481840/datastreams/COVER/content
dc.titleEfektyvaus užsienio kalbų mokymo(si) veiksniai: studentų požiūrio analizė
dc.title.alternativeFactors of effective foreign language teaching: an analysis of students’ attitudes
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŽurnale skelbiama medžiaga vadovaujantis Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License
dcterms.references25
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionLietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.facultyEdukacinių technologijų centras / Educational Technology Center
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltdidaktinės kompetencijos
dc.subject.ltdalykinės kompetencijos
dc.subject.ltmokymo(si) formos
dc.subject.ltmokymo metodai
dc.subject.ltefektyvumas
dc.subject.ltužsienio kalbos
dc.subject.ltsuaugusiųjų mokymas.
dc.subject.endidactic competences
dc.subject.ensubject-specific competences
dc.subject.enteaching/learning forms
dc.subject.enteaching methods
dc.subject.enefficiency
dc.subject.enforeign languages
dc.subject.enadult education
dcterms.sourcetitleŽmogus ir žodis : mokslo darbai: Svetimosios kalbos
dc.description.issueNr. 4
dc.description.volumet. 20
dc.publisher.nameLietuvos edukologijos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba36481840


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą