Show simple item record

dc.contributor.authorDanaitis, Konstantinas Stanislovas
dc.contributor.authorUsovaitė, Ana
dc.date.accessioned2023-09-18T19:02:40Z
dc.date.available2023-09-18T19:02:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024255
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134609
dc.description.abstractStraipsnyje pateikiama logotipo apibrėžtis, aprašomi logotipo atsiradimas, istorija ir reikšmė. Plačiąja prasme logotipas yra originalus parašymas, visuma vaizdinių elementų ir įrašų. Žodis logotipas yra kilęs iš graikiškų žodžių „logos“ – žodis ir „typos“ – atspaudas. Logotipas skiriasi nuo žymos („Ex libris“) ar prekės ženklo. Tinkamai sukurtam logotipui būdingi tam tikri požymiai: paprastumas; turi sudominti tikslinę auditoriją; ilgaamžiškumas; pageidautinas vektorinis logotipo formatas; lengvai įsimenamas; turi pasižymėti originalia idėja ir formomis. Gerai apgalvotas ir sukurtas logotipas tampa firminio stiliaus pagrindu. Pats svarbiausias dalykas yra tai, kad logotipas atspindėtų kompanijos ar įstaigos veiklą. Norint įgyvendinti meninius ir kūrybinius logotipo sumanymus, reikia tinkamai taikyti kompiuterinės grafikos technologijas ir programinę įrangą. Straipsnyje aptariamos kompiuterinių technologijų ir kūrybinių logotipo idėjų įgyvendinimo galimybės ir rezultatai.lit
dc.description.abstractIn the article authors present definitions of the logo, describe the logo appearance, history and significance. A logo is a graphic mark or emblem commonly used by commercial enterprises, “typos” – print. The logo is different from the labels (“Ex Libris”), or trade mark (brand). A properly created logo has specific features: simplicity; it must engage the target audience; longevity; preferred vector format for logo; easy to remember; it needs to have an original idea and form; well-thought out and designed logo becomes the basis for corporate style. The most important thing is that the logo should reflect the company’s or institution’s activities. In order to achieve creative logo designs, computer graphics technology, tools and software should be properly applied. In the paper computer technology and tools for creative logo ideas‘ feasibility and results are described.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 78-90
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyEbsco (nenaudotinas)
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2012.09
dc.titleVizualinė komunikacija: kompiuterinės grafikos įrankių taikymas, kuriant logotipą
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.ltLogotipas
dc.subject.ltPrekės ženklas
dc.subject.ltLogotipo kūrimo įrankiai
dc.subject.ltKompiuterinės grafikos įrankiai logotipui kurti
dc.subject.ltVizualinė komunikacija
dc.subject.enLogos
dc.subject.enTrademark
dc.subject.enDesing tools for logos
dc.subject.enComputer graphics tools for logos
dc.subject.enVisual communication
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 20
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2012.09
dc.identifier.elaba3974784


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record