Show simple item record

dc.contributor.authorSinkevičius, Gintaras
dc.contributor.authorLingaitis, Vytautas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:03:23Z
dc.date.available2023-09-18T19:03:23Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1648-4541
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024428
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134945
dc.description.abstractStraipsnyje apžvelgiama Europos Sąjungos geležinkelių transporto sistemos vystymosi raida, analizuojamos pagrindinės transporto sistemos plėtros gairės, iššūkiai, problemos ir tikslai. Vienus iš pagrindinių Europos transporto sistemos tikslų būtų galima įvardyti šiuos: sujungti labiausiai nutolusius vieną nuo kito ES taškus, kurti bendrą ir integralią ES transporto sistemą, sujungiant skirtingų ES valstybių transporto tinklus į vieną ES transporto tinklą TEN-T, kuriant aukšto lygio infrastruktūrą ir skatinant aplinkos nežalojančios transporto sistemos kūrimą. Straipsnyje taip pat apžvelgiami procesai, susiję su pastarojo meto ekonomikos ir socialinio sektoriaus virsmais tarp Europos ir Azijos, dėl kurių atsiranda intensyvesnio krovinių vežimo ir prekių mainų tarp šių regionų proceso formavimosi tendencijos, kurios guli paskatinti naujų transporto sektoriaus plėtros gairių atsiradimą naujos ES transporto politikos formavimo kontekste. Dėl šių priežasčių gali atsirasti poreikis darninti ir unifikuoti tarptautinius vežimus geležinkeliais organizuojant krovinių vežimo procesą tarp skirtingų teisinės, ekonominės ir technologinės aplinkos erdvių.lit
dc.description.abstractThe article describes the tendencies of the European railway transport towards reforming processes of railway transport sector in European Union. The guidelines, challenges and goals of nowadays sustainable development of railway transport in Europe are carried out. As the main goals, for sustainable development of rail transport in Europe has to be considered: establishment of a single European railway network within the whole European territory, increasing the compatibility of different railway systems and to connecting them into one harmonized TEN-T railway network, as well as establishment of a high level of infrastructure and promotion of the development of environments friendly transport system. The article also presents the situation in the frame of global economic and social changes between Europe and Asia and how it can influence into amore intensive international transportation processes and higher movement of goods with serious preconditions to set up of a new guidelines for transport development in the frame work of newelly established European transport policy The last tendencies of ongoing processes in transport sector can presume the necessity for establishment of harmonized transportation system in a unified legal, economical and technological area.eng
dc.format.extentp. 71-81
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.titleGeležinkelių transportas Europos Sąjungoje: raida, tendencijos ir šiuolaikiniai iššūkiai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references5
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionAB "Lietuvos geležinkeliai"
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dcterms.sourcetitleViešasis administravimas = Public administration
dc.description.issueNr. 4(32)
dc.publisher.nameLietuvos viešojo administravimo lavinimo institucijų asociacija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3978596


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record