Show simple item record

dc.contributor.authorRus, Gines De
dc.contributor.authorLopez, E.
dc.contributor.authorPalšaitis, Ramūnas
dc.contributor.authorVillemi, Mall
dc.contributor.authorDogson, Jonh
dc.date.accessioned2023-09-18T19:05:05Z
dc.date.available2023-09-18T19:05:05Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.issn1392-1533
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135373
dc.description.abstractAtlikti tyrimai parodė, kad miestų visuomeninis transportas Baltijos šalyse yra perkrautas, parkas yra labai senas, trūksta atsarginių dalių. Naujas transporto priemones nupirkti labai sunku, nes jų kainos yra pasaulinės ir svyruoja tarp 120-180 tūkstančių dolerių. Tikėtis didelių teigiamų poslinkių atnaujinant transporto priemonių parką nerealu, todėl būtina ieškoti vidinių rezervų, kurie leistų įmanomai sušvelninti atsiradusias problemas. Tam būtina naudoti pažangią Vakarų Europos patirtį privatizuojant visuomeninį transportą. Keleivių aptarnavimo ir valdymo sprendimų priėmimo efektyvumas iš transporto operatorių reikalauja gerų žinių apie vežimo savikainos ir jos atskirų komponentų priklausomybę nuo maršruto ilgio, dienos darbo laiko, techninio aptarnavimo ir kitų svarbių techninių eksploatavimo charakteristikų. Straipsnyje išanalizuota visuomeninio transporto kainų struktūra Estijoje ir Lietuvoje. Transporto eksploatavimo išlaidos suskirstytos į tris pagrindines grupes ir nustatyta kiekvienos grupės priklausomybė nuo pagrindinių techninių eksploatavimo rodiklių. Tyrimai parodė, kad didžiausią įtaką išlaidų dydžiui turi eksploatacinis greitis. Nustatyta egzogeninių ir endogeninių faktorių įtaka išlaidų dydžiui. Atlikta skirtingų transporto įmonių eksploatacijos išlaidų ir keleivių vežimo savikainų lyginamoji analizė. Sukurti matematiniai modeliai įgalino nustatyti visuomeninio transporto perspektyvines kainodaros charakteristikas ir įvertinti privačių firmų įsitraukimo į miesto keleivių vežimo verslą galimybes Baltijos šalyse.lit
dc.format.extentp. 57-65
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleThe cost structure of local public transport in Estonia and Lithuania
dc.title.alternativeVietinio visuomeninio transporto Estijoje ir Lietuvoje kainų struktūra
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionUniversity of Las Palmas
dc.contributor.institutionNežinomas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionTallin Technical University
dc.contributor.institutionUniversity of Liverpool
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltvisuomeninis transportas
dc.subject.lttechninės eksploatavimo charakteristikos
dc.subject.lttransporto priemonių parkas
dc.subject.enurban public transport
dc.subject.encosting methodologies
dc.subject.entransport services
dcterms.sourcetitleTransportas = Transport engineering
dc.description.issueNr. 2(13)
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba36621988


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record