Show simple item record

dc.contributor.authorZemlickienė, Vaida
dc.date.accessioned2023-09-18T19:05:18Z
dc.date.available2023-09-18T19:05:18Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1822-8011
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024552
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135416
dc.description.abstractThe power and development indicators of high-technology products stimulate the search for new opportunities and strategies for their successful development and realization. To achieve this, the concept of high-technology product development, relations between high technologies and innovations, factors of high-technology environment uncertainty, and business area- and product-specific features are specified. High-technology development models presented in literature are proposed and their comparison is given.eng
dc.description.abstractProduktų, sukurtų įdiegiant aukštąsias technologijas, vertė bei galia yra tiek įmonės gerovės, tiek ir šalies ekonomikos variklis. Šių produktų vystymo nesėkmės mastas skatina išsiaiškinti šio reiškinio priežastis, stabdančias aukštųjų technologijų sektoriaus plėtrą, ir ieškoti naujų galimybių bei strategijų sudarančių prielaidas sėkmingam šių produktų vystymui bei realizavimui. Siekiant šio tikslo apibrėžiama aukštųjų technologijų produktų vystymo samprata, išryškinamas aukštųjų technologijų ir inovacijų santykis, įvardinami aukštųjų technologijų aplinkos neapibrėžtumo veiksniai, šiai verslo sričiai bei produktams būdingi ypatumai. Pateikiami literatūroje įvairių autorių siūlomi modeliai, susiję su produktų, sukurtų įdiegiant aukštąsias technologijas, vystymu, atliekamas jų lyginimas.lit
dc.format.extentp. 283-297
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyCentral & Eastern European Academic Source (CEEAS)
dc.source.urihttps://ojs.mruni.eu/ojs/intellectual-economics/article/view/820/777
dc.titleAnalysis of high-technology product development models
dc.title.alternativeAukštųjų technologijų produktų vystymą įtakojančių modelių analizė
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references25
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltAukštųjų technologijų produktai
dc.subject.ltInovacijos
dc.subject.ltRinkos neapibrėžtumas
dc.subject.ltTechnologinis neapibrėžtumas
dc.subject.ltKonkurencinis nepastovumas
dc.subject.ltProduktų vystymo modeliai
dc.subject.ltProduktų įvedimo į rinką strategijų modeliai
dc.subject.enHigh-technology products
dc.subject.enInnovations
dc.subject.enMarket uncertainty
dc.subject.enTechnological uncertainty
dc.subject.enCompetitive volatility
dc.subject.enProduct development models
dc.subject.enProduct introduction to market strategy models
dcterms.sourcetitleIntelektinė ekonomika = Intellectual economics : mokslo darbų žurnalas
dc.description.issueno. 2(10)
dc.description.volumeVol. 5
dc.publisher.nameMykolo Romerio universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000009270
dc.identifier.elaba3981286


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record