Show simple item record

dc.contributor.authorPaliulis, Narimantas Kazimieras
dc.contributor.authorChlivickas, Eugenijus
dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina Ona
dc.date.accessioned2023-09-18T19:07:42Z
dc.date.available2023-09-18T19:07:42Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.isbn9986057434
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000007933
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135610
dc.description.abstractInformacija ir žinios – tai vis dažniau XXI informacijos amžiuje vartojamos sąvokos. Monografijoje nagrinėjama efektyvaus kompanijų valdymo problematika informacijos amžiuje, kuriame konkurencingumą daugiausia lemia žiniomis pagrįsta ekonomika. Informacijos reikšmę ir svarbą būtina suvokti ir tinkamai įvertinti kalbant apie šiuolaikišką vadybos mokslą bei efektyvią praktinę vadybinę veiklą. Ši monografija sudaro prielaidas naujai įvertinti kompanijų valdymą, konceptualiai suvokti strateginių informacinių technologijų ir sistemų reikšmę, jų raidos problemas, suformuoti platesnį ir gilesnį požiūrį į kompanijų konkurencingumo problemas. Monografija skirta vadybos ir administravimo mokslo krypties mokslininkams, doktorantams, magistrantams, taip pat ūkio subjektų vadovams ir specialistams. Monografiją spaudai rekomendavo VGTU Vadybos ir administravimo mokslo krypties komisija.lit
dc.description.abstractInformation technologies have increased the business competition. When the company selects the communicative management strategy, its managers shall carefully prepare the plans of implementation of this strategy. If the managers decide to manage their companies by networking, their performance results depend on how efficiently the computer programmes are used in the management decision making process, to which extent the managers trust the IT and, eventually on how much money and time will be required to implement such project. When objectives of company actions and behaviour are thoroughly defined, general information and technologies help to achieve the productivity of the sphere of activity. However, in real life, majority of companies tend to initially create a single sphere business system, for instance – user information system. Afterwards they join several spheres into one. Inevitable appearance of new measures increases reliability of communicative management. For that purpose, however, a competitive information model must be created that would bring success to the company.eng
dc.format.extent357 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:3663914/datastreams/COVER/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:3663914/datastreams/ATTACHMENT_3663923/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:3663914/datastreams/ATTACHMENT_3663924/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:3663914/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:3663914/datastreams/ATTACHMENT_3663926/content
dc.titleValdymas ir informacija
dc.title.alternativeManagement and information
dc.typeMonografija / Monograph
dcterms.references184
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monograph
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltinformacinės technologijos
dc.subject.ltsistemų analizė
dc.subject.ltvaldymas
dc.subject.eninformation technology
dc.subject.ensystem analysis
dc.subject.enmanagement
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVGT02-000007933
dc.identifier.doiELB01-000000170
dc.identifier.doiLT-eLABa-0001:B.03~2004~ISBN_9986-05-743-4
dc.identifier.elaba3663914


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record