Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina Ona
dc.date.accessioned2023-09-18T19:07:50Z
dc.date.available2023-09-18T19:07:50Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1310-3946
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000007587
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135680
dc.format.extentp. 168-173
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleMarketing tools in educational organization
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleScientific Proceedings of the Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering : II International Conference "Management and Engineering'03" : May 13-15, 2004 Sofia, Bulgaria
dc.description.volumeVol. 2(70)
dc.publisher.citySofia
dc.identifier.elaba3657942


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą