dc.contributor.author | Ginevičius, Romualdas | |
dc.contributor.author | Korsakienė, Renata | |
dc.contributor.author | Stankevičienė, Asta | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T19:12:48Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T19:12:48Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1392-3137 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000008474 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/136609 | |
dc.description.abstract | Pagrindinė šiuolaikinių specialistų rengimo kryptis – išmokyti juos ne tik prisitaikyti prie esamų gyvenimo ir veiklos sąlygų, bet ir įvaldyti socialinės kaitos situacijas bei kūrybiškai tobulinti tikrovę. Todėl pedagoginės sistemos funkcionavimo efektyvumas yra neatsiejamas nuo studento motyvacijos studijuoti, nuo tikėjimo sėkme, savo gebėjimais ir parama iš aplinkos. Nagrinėjami studentų motyvaciją lemiantys veiksniai: pasitikėjimas savimi, siekiami tikslai, savikontrolė ir aplinka. Straipsnio pradžioje aptariama motyvacijos sąvoka ir motyvaciją lemiantys veiksniai. Nagrinėjami akademinio jaunimo motyvacijos tyrimo rezultatai. | lit |
dc.format.extent | p. 97-103 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.title | Akademinio jaunimo motyvacija studijuoti: teoriniai ir praktiniai aspektai | |
dc.title.alternative | The mtivation of the academic youths' to study: theoretical and practical aspects | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management | |
dc.subject.researchfield | S 003 - Vadyba / Management | |
dcterms.sourcetitle | Tiltai : humanitariniai ir socialiniai mokslai | |
dc.description.issue | Nr. 2(27) | |
dc.publisher.name | Klaipėdos universitetas | |
dc.publisher.city | Klaipėda | |
dc.identifier.elaba | 3671528 | |