dc.contributor.author | Katalynaitė, Rūta Elžbieta | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T19:13:05Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T19:13:05Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.issn | 1392-0340 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000008579 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/136744 | |
dc.description.abstract | Mokant užsienio kalbų pagrindinis tikslas visada buvo lingvistinė kompetencija. Tačiau jos nepakanka tarpkultūriniam bendravimui. Dėl kultūrų skirtumų, reiškinio kitoniškumo, implicitiškai reiškiamų teiginių dažnai kyla tarpusavio supratimo sunkumų. Straipsnyje aptariami naujosios didaktikos šalininkų siūlymai derinti lingvistinį mokymą ir sociokultūrinės kompetencijos ugdymą remiantis kognityviniu, emociniu ir elgesio aspektais. [...]. | lit |
dc.format.extent | p. 49-53 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.title | Sociokultūrinė leksika mokant prancūzų kalbos | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dcterms.sourcetitle | Pedagogika : mokslo darbai | |
dc.description.volume | T. 67 | |
dc.publisher.name | VPU leidykla | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 3673161 | |