Show simple item record

dc.contributor.authorKatalynaitė, Rūta Elžbieta
dc.date.accessioned2023-09-18T19:13:05Z
dc.date.available2023-09-18T19:13:05Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1392-0340
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000008579
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/136744
dc.description.abstractMokant užsienio kalbų pagrindinis tikslas visada buvo lingvistinė kompetencija. Tačiau jos nepakanka tarpkultūriniam bendravimui. Dėl kultūrų skirtumų, reiškinio kitoniškumo, implicitiškai reiškiamų teiginių dažnai kyla tarpusavio supratimo sunkumų. Straipsnyje aptariami naujosios didaktikos šalininkų siūlymai derinti lingvistinį mokymą ir sociokultūrinės kompetencijos ugdymą remiantis kognityviniu, emociniu ir elgesio aspektais. [...].lit
dc.format.extentp. 49-53
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleSociokultūrinė leksika mokant prancūzų kalbos
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dcterms.sourcetitlePedagogika : mokslo darbai
dc.description.volumeT. 67
dc.publisher.nameVPU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3673161


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record