Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorZemlickienė, Vaida
dc.contributor.authorMaditinos, Dimitrios Ioannis
dc.date.accessioned2023-09-18T19:15:18Z
dc.date.available2023-09-18T19:15:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025119
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/137335
dc.format.extentp. 105
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleMarketing strategy formulation in innovative product development process
dc.typeKitos konferencijų pranešimų santraukos / Other conference presentation abstracts
dc.type.pubtypeT3 - Kitos konferencijos pranešimo tezės / Other conference presentation abstracts
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionKavala Institute of Technology, Greece
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitle4th International Conference "Economies of Balcan and Eastern Europe Countries in the Changed world" (EBEEC 2012), May 11-13, 2012, Sofia, Bulgaria : book of abstracts
dc.publisher.nameUniversity of National and World Economy
dc.publisher.citySofia
dc.identifier.elaba3993562


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą