Show simple item record

dc.contributor.authorPruskus, Valdas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:17:37Z
dc.date.available2023-09-18T19:17:37Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025180
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/137517
dc.description.abstractStraipsnyje aptariamos politinės paslaugos kaip vertybės, išryškinami jų ir kultūrinių vertybių skirtumai kūrybiškumo aspektu. Pats kūrybiškumas nagrinėjamas kaip individo racionalių sprendimų priėmimo procesas ir kaip kūrėjo iracionalių galių pasireiškimas. Analizuojamos politinių paslaugų kūrimo sanaudų didėjimo priežastys ir pasekmės, poveikis politinės veiklos skaidrumui. Remiantis trimis kūrybiškumo dėmenimis (vaizduotė, sveika nuovoka, skonis) išryškinami kūrybiškumo ypatumai, kuriant politinių paslaugų produktus kaip vertybes politinės komunikacijos kontekste.lit
dc.description.abstractThe article discusses the differences between political services presented as values and cultural values as presented the aspects of creativity. The creativity itself is analysed as a process of individual’s rational decision- making as well as a manifestation of irrational powers of the creator. The reasons behind the increasing expenditure for creation of political services as well as influence on transparency of political activity are analysed. The peculiarities of creativity in creation of products of political services as values are highlighted by three components (imagination, sobriety, taste) of creativity.eng
dc.formatPDF
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2012.12
dc.titlePolitinės paslaugos kaip vertybės kūrimo ypatumai komunikacijos kontekste
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references13
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltPolitinės paslaugos
dc.subject.ltKūrybiškumas
dc.subject.ltKultūra
dc.subject.ltMenas
dc.subject.ltĮvaizdis
dc.subject.ltKultūrinės vertybės
dc.subject.ltPolitinės vertybės
dc.subject.ltKomunikacija
dc.subject.enPolitical services
dc.subject.enCreativity
dc.subject.enCulture
dc.subject.enArt
dc.subject.enImage
dc.subject.enCultural values
dc.subject.enPolitical values
dc.subject.enCommunication
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 20
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2012.12
dc.identifier.elaba3994896


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record