Show simple item record

dc.contributor.authorMitkus, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:17:38Z
dc.date.available2023-09-18T19:17:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025185
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/137524
dc.description.abstractStraipsnyje autorius kelia hipotezę, kad tikslingas neverbalinės komunikacijos naudojimas yra vienas svarbiausių elementų kūrybinėse industrijose, siekiant efektyviai minimalizuoti (arba pašalinti) žinutės trukdžius. Šios hipotezės pagrįstumas įrodomas pirmiausia glaustai apžvelgiant pagrindinius neverbalikos tyrimus ir gautas išvadas, kurios svariai prisidėjo prie neverbalinės komunikacijos studijų modernaus apibrėžimo ir supratimo. Straipsnyje taip pat parodoma, kaip neverbalikos tyrimų rezultatai gali būti panaudoti siekiant efektyvesnės komunikacijos tarp kūrėjo ir auditorijos ir kaip, neatsižvelgus į keletą neverbalios komunikacijos elementų, galima sukurti žinutę, priešingą užsakovo tikslui.lit
dc.description.abstractIn this paper the author suggests that nonverbal communication is one of the most important elements in creative industries. Author argues that nonverbal communication research findings can (and need to) be effectively applied in practical (commercial) field by helping efficiently minimizing (or removing) semiotic communication noise. The validity of this hypothesis is demonstrated by recent findings in the field of nonverbal communications that have significantly contributed to its body of knowledge. The paper also analyzes and demonstrates how non-systematic verbal communication can be used to provide effective communication between creator and audience.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 159-170
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2012.16
dc.titleNeverbalinė komunikacija: kodavimas ir efektyvus panaudojimas kūrybinėse industrijose
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references59
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltVizualiosios medijos
dc.subject.ltReklama
dc.subject.ltNeverbalinė komunikacija
dc.subject.ltVeido išraiškos
dc.subject.ltKūrybinės industrijos
dc.subject.enVisual media
dc.subject.enAdvertising
dc.subject.enNon verbal communication
dc.subject.enFacial expressions
dc.subject.enCreative industries
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 2 (2012)
dc.description.volumeVol. 20
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2012.16
dc.identifier.elaba3994951


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record