Show simple item record

dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina Ona
dc.contributor.authorGaukštė, Jurgita
dc.date.accessioned2023-09-18T19:19:14Z
dc.date.available2023-09-18T19:19:14Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1648-0627
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000009828
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/138099
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama reklamos efektyvumo didinimo problema naudojant pažangias informacines technologijas. Reklamos apimtys internete sparčiai didėja, o reklamos specialistai ne visada turi pakankamai žinių efektyviai reklamos kampanijai sukurti. Daugelis tradicinės reklamos kampanijų modelių bei metodų netinka reklamai internete, ir kyla uždavinys pritaikyti naujus metodus naudojant modrnių informacinių technologijų galimybes. Straipsnyje atlikta tradicinės reklamos kampanijų modelių analizė, nagrinėjamos reklamos internete ypatybės. Autorės siūlo reklamos kampanijos internete rengimo modelį ir pateikia jo taikymo pavyzdį.lit
dc.format.extentp. 90-99
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleReklamos kampanijos internete parengimas
dc.title.alternativeInternet advertising compaign
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dcterms.sourcetitleVerslas: teorija ir praktika
dc.description.issuenr. 3
dc.description.volumeT. 5
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3694299


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record