Show simple item record

dc.contributor.authorGinevičius, Romualdas
dc.contributor.authorKorsakienė, Renata
dc.date.accessioned2023-09-18T19:19:14Z
dc.date.available2023-09-18T19:19:14Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1648-0627
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000009829
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/138100
dc.description.abstractŠiandienos verslo įmonės veikia greitai besikeičiančioje ir aukštu kompleksiškumo laipsniu pasižyminčioje aplinkoje, kuriai būdingas mažėjantis vartotojų lojalumas. Todėl kaip niekada anksčiau tampa aktualus įmonės poreikis orientuotis į rinką ir varotoją. Šiame straipsnyje nagrinėjai rinkodaros koncepcijos bei rinkodaros įtakos verslo įmonei klausimai. Analizuojami rinkodaros valdymo ir rinkodaros komplekso elementų įtakos įmonės sėkmei tyrimo rezultatai. Straipsnio pabaigoje apibendrinami tyrimo rezultatai ir pateikiamos išvados.lit
dc.format.extentp. 109-115
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleRinkodaros įtaka verslui: teoriniai ir praktiniai aspektai
dc.title.alternativeThe influence of marketing on business: theoretical and practical aspects
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dcterms.sourcetitleVerslas: teorija ir praktika
dc.description.issuenr. 3
dc.description.volumeT. 5
dc.identifier.elaba3694329


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record