Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorJasilionis, Aivaras
dc.contributor.authorNagurnas, Saulius
dc.contributor.authorMelaika, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:19:32Z
dc.date.available2023-09-18T19:19:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025362
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/138165
dc.description.abstractAutomobilių gamintojai sukurtas degimo variklių valdymo programas pritaiko visiems automobilio judėjimo režimams ir tarp jų siekia optimalaus balanso. Tačiau tuomet automobilis nė vienu režimu nerealizuoja tinkamiausių būtent tam režimui parametrų, todėl labai populiarėja valdymo programos perprogramavimas. Straipsnyje trumpai apžvelgiamos kryptys, kuriomis tobulinami valdymo programų kūrimo metodai. Taip pat pagal eksperimentinių tyrimų metu surinktus duomenis pateikti sudaryti variklio išvystomos galios ir sukimo momento padidėjimo matematinės statistikos modeliai. Sudarant šiuos modelius, nustatytos minimalios ir maksimalios galios ir sukimo momento padidėjimo reikšmės, apskaičiuotos vidutinės reikšmės bei vidutiniai kvadratiniai nuokrypiai, parinkti teoriniai nagrinėjamų duomenų pasiskirstymo dėsniai. Sudaryti matematinės statistikos modeliai leidžia prognozuoti galios ir sukimo momento padidėjimo reikšmės patekimo į tam tikrą intervalą tikimybes.lit
dc.description.abstractFor the development of new models, automobile manufacturers are trying to come up with optimal software for engine control in all movement modes. However, in this case, a vehicle cannot reach outstanding characteristics in none of them. This is the main reason why modifications in engine control software used for adapting the vehicle for driver’s needs are becoming more and more popular. The article presents a short analysis of development trends towards engine control software. Also, models of mathematical statistics for engine power and torque growth are created. The introduced models give an opportunity to predict the probabilities of engine power or torque growth after individual reprogramming of engine control software.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 351-355
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyUlrich's (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyEbsco (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2012.55
dc.titleMatematinės statistikos metodų taikymas analizuojant variklių technines charakteristikas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references6
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltElektroninis valdymo blokas
dc.subject.ltGalia
dc.subject.ltMatematinės statistikos modelis
dc.subject.ltProgramavimas
dc.subject.ltSukimo momentas
dc.subject.ltValdymo programa
dc.subject.ltVidaus degimo variklis
dc.subject.enEngine control software
dc.subject.enEngine control unit
dc.subject.enGrowth
dc.subject.enModel of mathematical statistics
dc.subject.enPower
dc.subject.enProgramming
dc.subject.enTorque
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Statyba, transportas, aviacinės technologijos = Civil and transport engineering, aviation technologies
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 4
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2012.55
dc.identifier.elaba3998740


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą