Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŽukas, Artūras
dc.date.accessioned2023-09-18T19:20:17Z
dc.date.available2023-09-18T19:20:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025412
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/138322
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos kompiuterinių modeliavimo programų pritaikymo galimybės automobilių konstrukcijoms tobulinti, dinaminėms savybėms gerinti. Trumpai minimi vairuotojo elgseną aprašantys mokslininkų jau sukurti modeliai. Aptariamas vairo rato pasukimo procesas, pateikiamos priimtinos vairuotojui ir automobilio keleiviams nesudarančios diskomforto skersinio pagreičio reikšmės. Atliekama trumpa taikomosios kompiuterinio modeliavimo programos „CarSim“ apžvalga. Šia programa atlikti viengubo ir dvigubo judėjimo juostos pakeitimo manevrai, esant skirtingiems automobilio judėjimo greičiams ant sauso asfalto. Pateikti vairo rato pasukimo, skersinių pagreičių reikšmių grafikai. Taip pat pateiktos visus ratus veikiančių išilginių ir skersinių jėgų bei ratų slydimo reikšmės esant 90 km/h greičiui.lit
dc.description.abstractThe paper analyzes the possibilities of using computer aided modelling programs for developing new cars to achieve better dynamical properties of control over vehicles. The article shortly reviews the behaviour of young and experienced drivers and models describing it. The paper covers the process of turning car steering wheel, considers acceptable values of lateral acceleration comfortable for a car driver and all car passengers and presents computer aided modelling program CarSim used for displaying single and double lane change manoeuvres at various speeds on dry asphalt. The given charts, including data about steering wheel angle and lateral acceleration values indicate single and double lane change manoeuvres performed by a car. Also, the values of longitudinal and lateral forces of each wheel during the double lane change manoeuvre are provided.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 397-402
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyUlrich's (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyEbsco (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2012.64
dc.titleTaikomosios programos „CarSim“ pritaikymas, modeliuojant viengubą ir dvigubą judėjimo juostos pakeitimo manevrą
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltJudėjimo juosta
dc.subject.ltManevras
dc.subject.ltSkersinis pagreitis
dc.subject.ltModeliavimo programa
dc.subject.ltVairo pasukimas
dc.subject.ltSlydimo kampas
dc.subject.enLane change manoeuvre
dc.subject.enLateral acceleration
dc.subject.enModelling program
dc.subject.enSteering wheel angle
dc.subject.enSlip angle
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Statyba, transportas, aviacinės technologijos = Civil and transport engineering, aviation technologies
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 4
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2012.64
dc.identifier.elaba3999829


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą