dc.contributor.author | Ignatova, Natalija | |
dc.contributor.author | Kurilov, Jevgenij | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T19:24:34Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T19:24:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1392-0340 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000025662 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/139094 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje yra nagrinėjamos pagrindinės mokymo ir mokymosi proceso individualizavimo tyrimų, susijusių su technologijomis grindžiamo mokymosi atsiradimu bei informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) švietime diegimu, kryptys Lietuvoje ir užsienyje. Analizuojamos galimos mokymo ir mokymosi individualizavimo tyrimų kryptys taikant IKT grindžiamas priemones, mokymo ir mokymosi individualizavimo technologijos. Nagrinėjami pagrindiniai el. mokymosi sistemų ir mokymosi turinio individualizavimo ir adaptavimo prie besimokančiųjų poreikių metodai. Nubrėžiami galimi IKT panaudojimo scenarijai tenkinant individualius besimokančiųjų poreikius Lietuvos švietimo kontekste. | lit |
dc.description.abstract | The paper is aimed to investigate the main research trends of personalisation of the teaching and learning process in Lithuania and abroad dealing with the appearance of Technology Enhanced Learning concept and implementation of Information and Communication Technologies (ICT) in education. Possible research trends of personalised teaching and learning based on various ICT tools are analysed. The insight of the teaching and learning personalisation technologies is presented in the paper, and the main e-learning systems and learning content personalisation and adaptation methods are analysed. The authors also propose some feasible trends of ICT application on support of the individual learner needs in Lithuanian education context. | eng |
dc.format.extent | p. 21-29 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.relation.isreferencedby | Scopus | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | Educational Research Complete | |
dc.title | Informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grįsto mokymo ir mokymosi individualizavimo kryptys Lietuvos švietimo kontekste | |
dc.title.alternative | ICT based teaching and learning personalization trends in the context of Lithuanian education | |
dc.type | Straipsnis Scopus DB / Article in Scopus DB | |
dcterms.references | 66 | |
dc.type.pubtype | S2 - Straipsnis Scopus DB / Scopus DB article | |
dc.contributor.institution | Lietuvos edukologijos universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.lt | Mokymo ir mokymosi individualizavimas | |
dc.subject.lt | Gebėjimų ir mokymo strategijos sąveika | |
dc.subject.lt | Ugdymo technologijos | |
dc.subject.lt | Technologijomis grįstas mokymasis (elektroninis mokymasis) | |
dc.subject.lt | Elektroninio mokymosi individualizavimo kryptys | |
dc.subject.en | Personalized learning and instruction | |
dc.subject.en | Aptitude-treatment interaction | |
dc.subject.en | Educational technology | |
dc.subject.en | Technology-enhanced Learning (e-learning) | |
dc.subject.en | Trends of personalized elearning | |
dcterms.sourcetitle | Pedagogika | |
dc.description.issue | Nr. 106 | |
dc.publisher.name | LEU leidykla | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | VPU02-000009833 | |
dc.identifier.elaba | 4005256 | |