Show simple item record

dc.contributor.authorIgnatova, Natalija
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T19:24:34Z
dc.date.available2023-09-18T19:24:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1392-0340
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025662
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/139094
dc.description.abstractStraipsnyje yra nagrinėjamos pagrindinės mokymo ir mokymosi proceso individualizavimo tyrimų, susijusių su technologijomis grindžiamo mokymosi atsiradimu bei informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) švietime diegimu, kryptys Lietuvoje ir užsienyje. Analizuojamos galimos mokymo ir mokymosi individualizavimo tyrimų kryptys taikant IKT grindžiamas priemones, mokymo ir mokymosi individualizavimo technologijos. Nagrinėjami pagrindiniai el. mokymosi sistemų ir mokymosi turinio individualizavimo ir adaptavimo prie besimokančiųjų poreikių metodai. Nubrėžiami galimi IKT panaudojimo scenarijai tenkinant individualius besimokančiųjų poreikius Lietuvos švietimo kontekste.lit
dc.description.abstractThe paper is aimed to investigate the main research trends of personalisation of the teaching and learning process in Lithuania and abroad dealing with the appearance of Technology Enhanced Learning concept and implementation of Information and Communication Technologies (ICT) in education. Possible research trends of personalised teaching and learning based on various ICT tools are analysed. The insight of the teaching and learning personalisation technologies is presented in the paper, and the main e-learning systems and learning content personalisation and adaptation methods are analysed. The authors also propose some feasible trends of ICT application on support of the individual learner needs in Lithuanian education context.eng
dc.format.extentp. 21-29
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyEducational Research Complete
dc.titleInformacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grįsto mokymo ir mokymosi individualizavimo kryptys Lietuvos švietimo kontekste
dc.title.alternativeICT based teaching and learning personalization trends in the context of Lithuanian education
dc.typeStraipsnis Scopus DB / Article in Scopus DB
dcterms.references66
dc.type.pubtypeS2 - Straipsnis Scopus DB / Scopus DB article
dc.contributor.institutionLietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltMokymo ir mokymosi individualizavimas
dc.subject.ltGebėjimų ir mokymo strategijos sąveika
dc.subject.ltUgdymo technologijos
dc.subject.ltTechnologijomis grįstas mokymasis (elektroninis mokymasis)
dc.subject.ltElektroninio mokymosi individualizavimo kryptys
dc.subject.enPersonalized learning and instruction
dc.subject.enAptitude-treatment interaction
dc.subject.enEducational technology
dc.subject.enTechnology-enhanced Learning (e-learning)
dc.subject.enTrends of personalized elearning
dcterms.sourcetitlePedagogika
dc.description.issueNr. 106
dc.publisher.nameLEU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVPU02-000009833
dc.identifier.elaba4005256


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record