Show simple item record

dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.contributor.authorŽilinskienė, Inga
dc.date.accessioned2023-09-18T19:24:47Z
dc.date.available2023-09-18T19:24:47Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025663
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/139138
dc.description.abstractStraipsnyje yra nagrinėjamos mokomųjų scenarijų (santr. MS) kokybės vertinimo problemos. MS kokybės modeliui suformuoti yra taikomi daugiakriterinių sprendimų analizės principai. Straipsnyje yra analizuojamos kelios Europoje plačiai naudojamos MS alternatyvos. Šios alternatyvos yra vertinamos remiantis sukurtu kokybės modeliu taikant trikampio ir trapecijos neraiškiųjų skaičių metodus. Tyrimo rezultatai rodo, kad abu metodai yra taikytini praktikoje vertinant MS alternatyvų kokybę, o juos taikant įvairioms MS alternatyvoms lyginti gaunami iš principo tie patys rezultatai.lit
dc.description.abstractThe paper is aimed to analyse the problems of evaluation of quality of learning scenarios. Multiple criteria analysis principles are applied to form learning scenarios quality model. Several alternatives of learning scenarios that are widely used in Europe are analysed in the paper. These alternatives are evaluated with the help of the created quality model and application of triangular and trapezoidal fuzzy numbers methods. Research results show that both these methods are applicable in practice while evaluating quality of learning scenarios alternatives, and their application shows in principle similar results while comparing different alternatives of learning scenarios.eng
dc.formatPDF
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyZentralblatt MATH (zbMATH)
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:4005294/datastreams/MAIN/content
dc.titleKokybės vertinimo metodų taikymas mokomiesiems scenarijams vertinti
dc.title.alternativeApplication of learning scenarios quality evaluation methods
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.ltMokomųjų scenarijų kokybė
dc.subject.ltVertinimas
dc.subject.ltNeraiškiųjų skaičių metodai
dc.subject.ltDaugiakriterinių sprendimų analizės principai
dc.subject.enQuality of learning scenario
dc.subject.enEvaluation
dc.subject.enFuzzy numbers methods
dc.subject.enMultiple criteria analysis principles
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys: Lietuvos matematikų draugijos darbai
dc.description.volumeT. 52
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15388/LMR.2011.me11
dc.identifier.elaba4005294


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record