dc.contributor.author | Kurilov, Jevgenij | |
dc.contributor.author | Žilinskienė, Inga | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T19:24:47Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T19:24:47Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 0132-2818 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000025663 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/139138 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje yra nagrinėjamos mokomųjų scenarijų (santr. MS) kokybės vertinimo problemos. MS kokybės modeliui suformuoti yra taikomi daugiakriterinių sprendimų analizės principai. Straipsnyje yra analizuojamos kelios Europoje plačiai naudojamos MS alternatyvos. Šios alternatyvos yra vertinamos remiantis sukurtu kokybės modeliu taikant trikampio ir trapecijos neraiškiųjų skaičių metodus. Tyrimo rezultatai rodo, kad abu metodai yra taikytini praktikoje vertinant MS alternatyvų kokybę, o juos taikant įvairioms MS alternatyvoms lyginti gaunami iš principo tie patys rezultatai. | lit |
dc.description.abstract | The paper is aimed to analyse the problems of evaluation of quality of learning scenarios. Multiple criteria analysis principles are applied to form learning scenarios quality model. Several alternatives of learning scenarios that are widely used in Europe are analysed in the paper. These alternatives are evaluated with the help of the created quality model and application of triangular and trapezoidal fuzzy numbers methods. Research results show that both these methods are applicable in practice while evaluating quality of learning scenarios alternatives, and their application shows in principle similar results while comparing different alternatives of learning scenarios. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Zentralblatt MATH (zbMATH) | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:4005294/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Kokybės vertinimo metodų taikymas mokomiesiems scenarijams vertinti | |
dc.title.alternative | Application of learning scenarios quality evaluation methods | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.license | Creative Commons – Attribution – 4.0 International | |
dcterms.references | 15 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.researchfield | N 001 - Matematika / Mathematics | |
dc.subject.lt | Mokomųjų scenarijų kokybė | |
dc.subject.lt | Vertinimas | |
dc.subject.lt | Neraiškiųjų skaičių metodai | |
dc.subject.lt | Daugiakriterinių sprendimų analizės principai | |
dc.subject.en | Quality of learning scenario | |
dc.subject.en | Evaluation | |
dc.subject.en | Fuzzy numbers methods | |
dc.subject.en | Multiple criteria analysis principles | |
dcterms.sourcetitle | Lietuvos matematikos rinkinys: Lietuvos matematikų draugijos darbai | |
dc.description.volume | T. 52 | |
dc.publisher.name | Matematikos ir informatikos institutas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.15388/LMR.2011.me11 | |
dc.identifier.elaba | 4005294 | |