Show simple item record

dc.contributor.authorGuseva, Natalija
dc.date.accessioned2023-09-18T19:25:41Z
dc.date.available2023-09-18T19:25:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1392-0561
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000025696
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/139307
dc.description.abstractVis platesnis globalaus tinklo – interneto – naudojimas leido tikėtis, kad bus sukurtas naujas standartizuotas komunikacijos būdas nepaisant kultūros, socialinių ir asmeninių skirtumų. Tačiau empiriniai tyrimai ir elektroninę komerciją vykdančių įmonių praktika parodė, kad populiarėjant elektroninei komunikacijai klientai teigiamai reaguoja į nestandartizuotus rinkodaros veiksmus, kurie yra pritaikyti jų kultūriniams ypatumams. Straipsnyje pripažįstama, kad siekiant atitikti klientų lūkesčius būtina pažinti esminius rinkodaros veiksmų suvokimo skirtumus įvairiose kultūrose, parodoma, kokius būdus verslo veikėjai, norintys plėsti verslą elektroninėje erdvėje globaliu mastu, galėtų pasitelkti, kad suderintų elektroninių sistemų teikiamas automatizavimo galimybes ir individualaus bendravimo su kiekvienu klientu pranašumus. Be to, pasiūlytas elektroninės parduotuvės, kaip verslo komunikacijos instrumento, pritaikymo tikslinei kultūrai metodas, grindžiamas kultūros dimensijomis ir interneto svetainių analizės modeliu VPTCS ir numatantis integruoti kultūros veiksnius į elektroninės parduotuvės plėtros projektą.lit
dc.description.abstractThe wider usage of the global Internet network has generated an illusion that the new standardized means of communication can be created, which could ignore the cultural, social or personal differences of customers. However, empirical findings and e-commerce experience show that clients are more positive about the marketing actions tailored to their cultural and personal peculiarities. It is essential to be aware of the differences in the perception of Summarymarketing by various cultures. This paper shows the methods to be invoked by business actors with the aim to expand commercial activities on the electronic market, taking into consideration the cultural differences of potential clients and using the possibilities provided by automated client-relation systems. Finally, the method integrating the cultural dimensions into an e-shop creation and developing project is proposed.eng
dc.format.extentp. 84-95
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyLISA
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.source.urihttp://www.leidykla.eu/fileadmin/Informacijos_mokslai/2012-60/84-95.pdf
dc.titleElektroninėje komercijoje vykdomos komunikacijos pritaikymas tikslinės rinkos kultūriniams ypatumams
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references19
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltElektroninė komercija
dc.subject.ltLokalizavimas
dc.subject.ltKultūra
dc.subject.ltPersonalizavimas
dcterms.sourcetitleInformacijos mokslai : mokslo darbai
dc.description.volumeVol.60
dc.publisher.nameVilniaus universiteto leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4006095


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record