Show simple item record

dc.contributor.authorMitkus, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:37:29Z
dc.date.available2023-09-18T19:37:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000026269
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/141322
dc.description.abstractStraipsnyje autorius kelia hipotezę, kad stipri komiksų industrija gali tapti svarbiu elementu, efektyviai siekiant įvykdyti Lietuvos kultūros ir Švietimo ministerijų XXI amžiui iškeltus strateginius nacionalinius uždavinius. Straipsnyje pateikiamas JAV komiksų medijos diskursas ir nuodugniai analizuojama Lietuvos komiksų industrijos padėtis, atliekant kokybines ir kiekybines apklausas. Rezultatai atskleidžia, kad tarp jauniausios Lietuvos kartos de facto yra įsitvirtinusi komiksų kultūra.lit
dc.description.abstractIn this paper the author suggests that strong national comic book industry could be an important element to effectively fulfil strategies goals for Lithuanian Ministry of Culture and Ministry of Education. Article analyse the power of USA comic book to create symbolic and cultural capital, and if this effect could be repeated in Lithuania. To determine Lithuanians attitude towards national and foreign comic book products quantitate (13k people) and qualitative questionnaire survey was carried out. The survey results show that comic book culture is de facto part of Lithuanian youth.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 21-34
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyEBSCOHost (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2013.03
dc.titleKomiksai Lietuvoje: nepanaudotas kultūrinis ir edukacinis įrankis
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references78
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltVizualiosios medijos
dc.subject.ltKūrybinės industrijos
dc.subject.ltPramogų industrijos
dc.subject.ltKomiksų industrija
dc.subject.ltKomiksai Lietuvoje
dc.subject.ltEdukacinis ir kultūrinis įrankis
dc.subject.enVisual media
dc.subject.enEntertainment industries
dc.subject.enComic book industries
dc.subject.enComics in Lithuania
dc.subject.enEducation and cultural instrument
dc.subject.enCreative industries
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issuenr. 1
dc.description.volumeVol. 21
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2013.03
dc.identifier.elaba4019428


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record