Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMikštienė, Rūta
dc.contributor.authorBytautė, Sigita
dc.date.accessioned2023-09-18T19:37:32Z
dc.date.available2023-09-18T19:37:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2029-9311
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000026277
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/141352
dc.description.abstractStraipsnio tikslas - pagrįsti verslo etikos taikymo būtinybę, o kartu ir įrodyti, kad ne tik socialiniuose moksluose ji turėtų būti kaip disciplina, bet ir inžinerinėse specialybėse. Socialiniam gyvenimui sudėtingėjant, į priekį sparčiai veržiantis technologijoms, inžinerinių specialybių atstovams reikia vis daugiau moralinės kompetencijos - verslo etikos išmanymo. Vakaruose įsigalėjęs naujosios konstruktyvios atsakomybės etikos požiūris apėmė visas socialinio - dalykinio gyvenimo sritis ir determinavo etikos instucionizavimo procesą. Straipsnio autorės Lietuvos aukštojo mokslo institucijoms ruošiančioms inžinerinių specialybių atstovus, siūlo įtraukti verslo etikos discipliną kaip privalomą. Taip būtų ugdoma būsimų specialistų - inžinerių, inžinerinių įmonių savininkų bei vadovų - socialinė ir moralinė atsakomybė už priimamų sprendimų pasekmes visuomenei. įgytos žinios padėtų reguliuoti konfliktus, atpažinti etinių problemų organizacijose kilimo priežastis, taip pat jas analizuoti ir spręsti.lit
dc.description.abstractThe paper aims at justifying the necessity of applying business ethics, as well as tends to prove that it should be considered as subject both in sočiai and engineering studies. There is stated in thepaper that sočiai life gets more compiicated and different professional areas also need more moral competency, i.e. knowledge of business ethics. Now we have new constructive ethics of responsibility, the new approach that is starting to get predominant in VVestern countries. This approach determined the process of ethics institutionalization. Unfortunately, in Lithuania business ethics is stiil identified as common ethics. Assuming the emerging technologies develop into mutually enabling revoiutionary technologies, we will need better ethical responses to cope with them. Conclusions of this paper statė that universities should consider the necessity of teaching business ethics in engineering studies. An engineer, the šame as a businessman, needs the knowledge of business ethics in order to be able to promote, motivate, communicate, deai with conflicts and avoid mistakes.eng
dc.format.extentp. 106-109
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://alytauskolegija.lt/wp-content/uploads/2014/09/1383640390.pdf
dc.titleVerslo etikos būtinybė inžinerinių specialybių atstovams
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references21
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas SMK Aukštoji mokykla
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltVerslo etika
dc.subject.ltEtinė atsakomybė
dc.subject.ltOrganizacijos kultūra
dc.subject.ltMoralumas
dc.subject.ltVadyba
dc.subject.ltInžinerija
dc.subject.enBusiness ethics
dc.subject.enEthical responsibility
dc.subject.enOrganizational culture
dc.subject.enMorality
dc.subject.enManagement
dc.subject.enEngineering
dcterms.sourcetitleAukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos = Role of Higher Education Institutions in Society: Challenges, Tendencies and Perspectives
dc.description.issuenr. 1
dc.description.volumeT.1
dc.publisher.nameAlytaus kolegija
dc.publisher.cityAlytus
dc.identifier.elaba4019541


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą