Show simple item record

dc.contributor.authorPruskus, Valdas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:37:36Z
dc.date.available2023-09-18T19:37:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000026285
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/141384
dc.description.abstractStraipsnyje pramogos suvokiamos kaip viena iš efektyvios komunikacijos formų, sudarančių prielaidas ne tik individo darbo jėgos atgavimui ir relaksacijai, bet ir socializacijai. Aptariama pramogų prigimtis, poveikio individui ir imlumo joms priežasčių biologinis, psichologinis ir sociologinis aiškinimai. Parodoma, kad pramogos – tai daugiaplanis fenomenas, veikiantis mūsų protą, jausmus, atmintį ir dėmesį, kartu skatinantis lankstumą ir inovatyvumą. Analizuojamos pagrindinės pramogų socialinės funkcijos (rekreacinė, pažintinė, ugdomoji, komunikatyvinė, reprezentacinė), jų vaidmuo individo ir visuomenės gyvenime.lit
dc.description.abstractThe article deals with the phenomenon of the entertainment. Entertainment is perceived as one of the effective forms of communication stimulating the socialization of the individual in the society. There are presented the definitions of that phenomenon given by the representatives of different sciences (psychologists, sociologists, and researchers of culture). The variety, the difficulties of its classification and possibilities are also discussed in the article. There are analysed its kinds and peculiarities and disclosed the main social functions (recreational, cognitive, educational, communicational, representative), its role in life of individual and society.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 6-12
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2013.01
dc.titlePramogos kaip komunikacijos forma: samprata ir socialinės funkcijos
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltPramogos
dc.subject.ltKomunikacija
dc.subject.ltKompetencija
dc.subject.ltSocializacija
dc.subject.ltPramogų industrija
dc.subject.ltIndividas
dc.subject.ltVisuomenė
dc.subject.enEntertainment
dc.subject.enCommunication
dc.subject.enKinds of entertainment
dc.subject.enEntertainment industry
dc.subject.enIndividual
dc.subject.enSociety
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 21
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2013.01
dc.identifier.elaba4019644


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record