Show simple item record

dc.contributor.authorAndrošiūnaitė, Audronė
dc.contributor.authorMelnikas, Borisas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:38:13Z
dc.date.available2023-09-18T19:38:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000026342
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/141640
dc.description.abstractŠiame straipsnyje apibrėžus profesionalių paslaugų sampratą ir įvertinus, kokia apimtimi teisinės paslaugos gali būti priskiriamos profesionalioms paslaugoms, pateikiama literatūros analizė, kas yra santykių rinkodara ir kiek ji gali būti taikoma vystant teisinių paslaugų įmonės rinkodaros strategiją. Profesionalioms paslaugoms taikomos strategijos iš principo skiriasi nuo paslaugų parduotuvių ar masinių paslaugų strategijų, įtaką daro ne tik pačių paslaugų ir rinkos specifika, bet ir ryšiai su konkurentais, santykiai su esamais klientais.lit
dc.description.abstractThe article defines the concept of professional services and evaluates the extent, to which legal services could be understood as professional services. In addition, literature analysis in the relationship marketing is presented as well as conclusions on the method for the use of relationship marketing in the development of legal services marketing strategy. Strategies of professional services marketing are completely different from other services marketing because of relations with current clients and competitors, also – singularity of the professional services.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 59-63
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.source.urihttp://www.mla.vgtu.lt/index.php/mla/article/view/mla.2013.09
dc.titleSantykių rinkodara teisinių paslaugų rinkodaros strategijoje
dc.title.alternativeRelationship marketing in legal services marketing strategy
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references23
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltProfesionalios paslaugos
dc.subject.ltTeisinės paslaugos
dc.subject.ltRinkodaros strategija
dc.subject.ltSantykių rinkodara
dc.subject.enProfessional services
dc.subject.enLegal services
dc.subject.enMarketing strategy
dc.subject.enRelationship marketing
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Verslas XXI amžiuje = Business in XXI Century
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeT. 5
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000014789
dc.identifier.doi10.3846/mla.2013.09
dc.identifier.elaba4020740


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record