Show simple item record

dc.contributor.authorVojevodina, Dovilė
dc.contributor.authorKulvietis, Genadijus
dc.date.accessioned2023-09-18T19:39:24Z
dc.date.available2023-09-18T19:39:24Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000013194
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/141935
dc.description.abstractAs business competition is getting stronger companies are seeking good relationships with their clients through the Internet technologies. The type of this relationship (B2C or B2B) usually depends on the business strategy of this company. Using e-husincss technologies companies expect quick and qualitative contact with clients. Still, the quality of this solution depends on many aspects, but the main is application performance. The medium for these applications is Internet and it is not always reliable through all the engagement process. This paper is dedicated to the distinctions of B2C and B2B e-business application exception handling in a user friendly way.eng
dc.description.abstractKonkurencijai didėjant dauguma vei-slo kompaniJŲsiekiakuogeriauužtikrintisantykiussu savo klientais. Tam dažnai pasitelkiamos internetinės technologijos. Verslo santykių su klientais tipas (Verslas-verslui ar verslas-klientui) priklauso nuo kompanijos verslo strategijos. Siomis technologijornis kompanijos stengiasi -užtikrinti greitą ir kokybiška ryši/kontaktus su klientais. Visgi, tokių sprendimų kokybėdažnai priklauso nuo daugelio faktoriŲ, bet ko gero svarbiausias isjų yra sistemų efektyvumas. Kaip terpė šioms sistemos ' realizuoti dažniausiai pasirenkama lnternetas,kurisdeja ne visada gali užtikrniti kokybiška ir patikimą ryšį ' viso bendravimo su klientu metu. Šio straipsnio tikslas yra identifikuoti V-V ir V-K sistemų skirtumus ir juose aptinkamų nukrypimų sprendimo vartotojui priimtinu budu skirtumus.lit
dc.format.extentp. 180-189
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyZentralblatt MATH (zbMATH)
dc.relation.isreferencedbyVINITI
dc.relation.isreferencedbyMathSciNet
dc.titleThe differences of B2C and B2B workflow exception handling
dc.title.alternativeV-V ir V-K darbų sekų nukrypimų tvarkymo skirtumai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldN 009 - Informatika / Computer science
dc.subject.enE-business
dc.subject.enB2C
dc.subject.enB2B
dc.subject.enWorkflow
dc.subject.enExceptions
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys
dc.description.issuespec, nr
dc.description.volumeT. 45
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3751860


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record