Show simple item record

dc.contributor.authorKabelis, Vitalij
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:42:49Z
dc.date.available2023-09-18T19:42:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/142418
dc.description.abstractStraipsnyje pristatomi slėginio uždegimo variklio, veikiančio dvigubais degalais (dyzelinu ir gamtinėmis dujomis bei antros kartos biodyzelinu ir gamtinėmis dujomis) energetinio ir ekologinio efektyvumo tyrimo rezultatai, keičiant dujų energijos koncentraciją mišinyje ir degalų įpurškimo pradžios momentą. Eksperimentinių tyrimų duomenys skaitinio modeliavimo būdu analizuoti AVL BOOST programa, nustatant pagrindinius degimo proceso rodiklius. Nustatyta biodyzelino ir gamtinių dujų įtaka degimo procesui bei variklio rodikliams, pateiktos rekomendacijos variklio energetinio efektyvumo didinimui.lit
dc.description.abstractDual fuel: diesel (D)/Biodiesel (B) and compressed natural gas (CNG) was tested used compression-ignition (CI) engine. Was investigated the energetic and environmental indicators. By performance of the bench testing it was found that an additional supply of CNG affects the combustion process of combustible mixture and reduces the thermal efficiency of the CI engine. The variation in the composition of a combustible mixture increases the amount of incomplete combustion products: the concentration of carbon monoxide (CO) and hydrocarbons (HC) in the exhaust gas and smoke, but reduces nitrogen oxides (NOx) and carbon dioxide (CO2) emissions. Using the dual B and CNG fuel and by optimizing the diesel injection timing, the engine performance is close to diesel fuel, the concentration of incomplete combustion product decreases, but are higher the emissions, when engine used pure diesel.eng
dc.format.extentp. 82-90
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/fd234c9a-0e68-40d6-aea2-f6ddd7619bf7/2019_1.pdf
dc.titleGamtinių dujų ir biodegalų naudojimo slėginio uždegimo varikliuose efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeThe research of the usage efficiency of natural gas and biofuels in the compressed ignition engines
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references7
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltslėginio uždegimo variklis
dc.subject.ltbiodyzelinas
dc.subject.ltgamtinės dujos
dc.subject.ltenergetinis efektyvumas
dc.subject.ltekologiniai rodikliai
dc.subject.encompression ignition engine
dc.subject.encompressed natural gas
dc.subject.enbiodiesel
dc.subject.enenergetic indicators
dc.subject.enenvironmental indicators
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1(13)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba40226124


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record