Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorValivonytė, Ieva Mantė
dc.date.accessioned2023-09-18T19:52:45Z
dc.date.available2023-09-18T19:52:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000027018
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144218
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama dažnėjančio plagijavimo reiškinio lietuviškose reklamose problema, pateikiama plagijavimo sąvokos apibrėžtis ir atsiradimo priežastys, supažindinama su reklamos agentūrų vykdomos kūrybinės veiklos procesais, užsienio šalių šioje srityje patirtimi. Pateikiami išanalizuoti lietuviškų reklamos agentūrų kūrybinio proceso ypatumai kuriant reklamines kampanijas ir įvardyti veiksniai, lemiantys plagijavimo atsiradimą. Šis darbas supažindina su lietuviškų reklamos agentūrų kūrybinio proceso ypatybėmis, plagijavimo atvejais, kūrybinio mąstymo trūkumo priežastimis ir šios problemos sprendimo būdais. Taip pat su perpildytos reklamos rinkos padėtimi ekonominės krizės metu ir pagrindiniu veiksniu, lemiančiu plagijavimo atsiradimą – konkurencine kova tarp įvairaus verslo šakų, kuri reikalauja kūrybiškumo kuriant verslą ir tam tikrą produkciją.lit
dc.description.abstractThis article analyses the problem of the increase in plagiarism in Lithuanian advertising; it also provides the definition of plagiarism and the reasons for it to emerge, as well as it introduces the processes of creative development by advertising agencies, and the experience of this kind in foreign countries. The peculiarities of Lithuanian advertising agency’s creative process of developing features of campaigns and factors that influence the occurrences of plagiarism are provided. This work presents the characteristics of the creative process in Lithuanian advertising agencies, the cases of plagiarism, the reasons for the lack of creative thinking and the ways to solve this problem. Also reviews the saturation of advertising market situation during the economic crisis, and a key of factors influencing the occurrence of plagiarism – the competitive struggle between different branches of business, which requires the development of creativity in business and in certain production.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 128-139
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2013.13
dc.titlePlagijavimas reklamoje: kūrybinio mąstymo trūkumas ar perpildytos rinkos pasekmė?
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references22
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltAutorių teisės
dc.subject.ltEkonominė krizė
dc.subject.ltIntelektinė nuosavybė
dc.subject.ltKūrybiškumas
dc.subject.ltKūrybos procesai
dc.subject.ltPerpildyta rinka
dc.subject.ltPlagijavimas
dc.subject.ltReklamos agentūra
dc.subject.enAn advertising agency
dc.subject.enCreativity
dc.subject.enCreative processes
dc.subject.enCrowded market
dc.subject.enCopyright
dc.subject.enPlagiarism
dc.subject.enThe economic crisis
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 21
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2013.13
dc.identifier.elaba4038968


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą