Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorLeonavičius, Gražvydas Stanislovas
dc.contributor.authorLeonavičienė, Teresė
dc.date.accessioned2023-09-18T19:53:36Z
dc.date.available2023-09-18T19:53:36Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1392-0340
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000015536
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144537
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojama Vilniaus pedagoginio universiteto (VPU) informatikos bakalauro studijų programa. Šiuo metu yra vykdoma šios programos tarptautinė ekspertizė, todėl yra aktualus ir jos vidinis vertinimas. Programa vertinama atsižvelgiant į ją sudarančių dalykų naudingumą. Buvo apklausti visų studijų formų - vakarinių, neakivaizdinių, perkvalifikavimo - informatikos bakalauro studijų programos baigiamųjų kursų studentai. Programos dalykus suskirsčius į blokus, buvo atlikta surinktų duomenų statistinė analizė ir bandyta išsiaiškinti, ar dalykų blokų vertinimai priklauso nuo studentų mokymosi motyvacijos, pasirinktos studijų formos, tarpdalykinių ryšių.lit
dc.description.abstractThe survey revealed that Informatics studies are chosen not only by young people but also by grown-up people (the average age is 33,7 years). This fact reflects the aim to develop the idea of life-long learning. The majority of students study to get a higher education diplomą (56,3 % of the respondents) and just 12,6 % want to become teachers. 35,9 % think that Informatics peciality is perspective. The subjects of general university ducation are rather badly estimated (2,4 points out of points), the subjects of basic education are better stimated (4 out of 5), special education subjects are estimated by 3,5 points out of 5 points. The estimation of mathematical subjects is quite low - 3,0 points. The program subjects of basic and special education that equire synthesis and deep analysis of knowledge, i.e. that give no ready made recipes how to solve a particular problem, get a lower estimation. To deal with the problem you need to have a general understanding about the ways of solving that problem, and bearing in mind the knowledge acquired and the satisfying solution results you have to select a proper method, control the solution process, and analyze the result.eng
dc.format.extentp. 52-60
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.titleInformatikos bakalauro studijų programos (VPU) analizė
dc.title.alternativeAnalysis of informatics bachelor's study program
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionLietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltInformatika
dc.subject.ltStudijų programa
dc.subject.ltSavianalizė
dc.subject.enInformatics
dc.subject.enStudy program
dc.subject.enSelf-study
dcterms.sourcetitlePedagogika
dc.description.issueNr. 86
dc.publisher.nameVPU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVPU02-000004588
dc.identifier.elaba3797412


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą