Show simple item record

dc.contributor.authorMickonis, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:54:43Z
dc.date.available2023-09-18T19:54:43Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000015695
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144812
dc.description.abstractPedagogikoje ir kalbų dėstymo metodikoje terminas principas siejamas su sąvoka, kurios turinys yra pagrindinė kokios nors teorijos, koncepcijos idėja, pradinis teiginys. Remiantis pedagogikos ir metodikos principais, vyksta asmenybės ugdymo ir mokymo procesas. Tiek vidurinėje, tiek aukštojoje mokykloje visi mokomieji dalykai dėstomi remiantis didaktikos principais, kurie, būdami pagrindiniai moksliniai principai, susiformavo apibendrinus mokymo ir ugdymo patirtį. Didaktikos nuopelnas pirmiausia yra tas, kad ji teoriškai pagrindė atskiras ir pavienias pedagogikos taisykles, nuostatas ir principus. Didaktikos principai koreguoja mokymo ir ugdymo kryptingumą, daro įtaką mokymo turiniui, mokymo metodams ir darbo rezultatams.lit
dc.description.abstractProper choice of the whole complex of principles of teaching a foreign language, being both pure didactic or those of methods of teaching foreign languages, enables the creation and improvement of efficient teaching strategies. Both principles play their own role in a teaching practice. In their turn, though significant, the didactic principles should not be regarded as being of optimal importance. The most important in this field are the principles of methods of teaching foreign languages which can be divided into general and separate, the latter being related to the teaching of diverse phenomena of the language taught.eng
dc.format.extentp. 115-119
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.titlePagrindiniai užsienio kalbos dėstymo principai ir teorinė jų interpretacija
dc.title.alternativeMain principles of teaching foreign languages and their theoretical interpretation
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltPedagogika
dc.subject.ltMokymo metodika
dc.subject.ltMokymo principai
dc.subject.ltPedagoginis eksperimentas ir stebėjimas
dc.subject.ltMokymo programos
dc.subject.enPedagogics
dc.subject.enMethods of teaching
dc.subject.enPrinciples of teaching
dc.subject.enPedagogical experiment and observation
dc.subject.enTeaching programmes
dcterms.sourcetitleSantalka. Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 15
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3800341


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record