dc.contributor.author | Mickonis, Jonas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T19:54:43Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T19:54:43Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000015695 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144812 | |
dc.description.abstract | Pedagogikoje ir kalbų dėstymo metodikoje terminas principas siejamas su sąvoka, kurios turinys yra pagrindinė kokios nors teorijos, koncepcijos idėja, pradinis teiginys. Remiantis pedagogikos ir metodikos principais, vyksta asmenybės ugdymo ir mokymo procesas. Tiek vidurinėje, tiek aukštojoje mokykloje visi mokomieji dalykai dėstomi remiantis didaktikos principais, kurie, būdami pagrindiniai moksliniai principai, susiformavo apibendrinus mokymo ir ugdymo patirtį. Didaktikos nuopelnas pirmiausia yra tas, kad ji teoriškai pagrindė atskiras ir pavienias pedagogikos taisykles, nuostatas ir principus. Didaktikos principai koreguoja mokymo ir ugdymo kryptingumą, daro įtaką mokymo turiniui, mokymo metodams ir darbo rezultatams. | lit |
dc.description.abstract | Proper choice of the whole complex of principles of teaching a foreign language, being both pure didactic or those of methods of teaching foreign languages, enables the creation and improvement of efficient teaching strategies. Both principles play their own role in a teaching practice. In their turn, though significant, the didactic principles should not be regarded as being of optimal importance. The most important in this field are the principles of methods of teaching foreign languages which can be divided into general and separate, the latter being related to the teaching of diverse phenomena of the language taught. | eng |
dc.format.extent | p. 115-119 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.title | Pagrindiniai užsienio kalbos dėstymo principai ir teorinė jų interpretacija | |
dc.title.alternative | Main principles of teaching foreign languages and their theoretical interpretation | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dc.subject.lt | Pedagogika | |
dc.subject.lt | Mokymo metodika | |
dc.subject.lt | Mokymo principai | |
dc.subject.lt | Pedagoginis eksperimentas ir stebėjimas | |
dc.subject.lt | Mokymo programos | |
dc.subject.en | Pedagogics | |
dc.subject.en | Methods of teaching | |
dc.subject.en | Principles of teaching | |
dc.subject.en | Pedagogical experiment and observation | |
dc.subject.en | Teaching programmes | |
dcterms.sourcetitle | Santalka. Filologija. Edukologija | |
dc.description.issue | nr. 4 | |
dc.description.volume | T. 15 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 3800341 | |