Show simple item record

dc.contributor.authorŽegūnienė, Nijolė Ona
dc.date.accessioned2023-09-18T19:54:43Z
dc.date.available2023-09-18T19:54:43Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000015696
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144813
dc.description.abstractEsamų mokomųjų užsienio kalbos dėstymo priemonių analizė, tarp jų – ir vadovėlių, parodė, kad tiek Lietuvoje, tiek užsienyje nėra tinkamo metodiškai pagrįsto mokomojo komplekso, kurio pamatas turėtų būti kompleksiškas vadovėlis. Esamos mokymo priemonės (vadovėliai, gramatikos, žinynai, chrestomatijos ir t. t.) turi trūkumų: 1) jos nėra pagrįstos lingvistiniu, metodiniu, psichologiniu ir didaktiniu požiūriais; 2) jose trūksta visų kalbinės veiklos rūšių koreliacijos; 3) jose nesiremiama lingvistinės statistikos duomenimis. Straipsnio apimtis neleidžia nagrinėti visų mokomojo komplekso rengimo aspektų, todėl apsistota ties vadovėliu, kuris yra pagrindinė mokomojo komplekso dalis.lit
dc.description.abstractThe paper considers some theoretical problems associated with the analysis of the coursebooks for teaching English for specific purposes. The author surveys scientific literature on the problem and the available coursebooks, stating that there are only a few good coursebooks for higher technical schools both in Lithuania and abroad. The author believes that the main shortcomings are as follows: 1) coursebooks are not adapted for higher technical schools methodically, psychologically and didactically; 2) they lack the required correlation between the varieties of linguistic activities; 3) teaching materials are not always based on statistical data and research. The aim of this present paper is to suggest effective methods of solving these problems. Practical recommendations concerning the preparation of quality coursebooks based on firm scientific principles for higher technical schools are presented.eng
dc.format.extentp. 120-124
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.titleVadovėlis – integruotoji mokomojo komplekso dalis
dc.title.alternativeThe coursebook as the integrated part of the teaching complex
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltMokomasis metodinis kompleksas
dc.subject.ltMokomoji priemonė
dc.subject.ltKompleksiškas vadovėlis
dc.subject.ltPagalbinės mokymo priemonės
dc.subject.enMethodical teaching complex
dc.subject.enTeaching aids
dc.subject.enComplete coursebook
dc.subject.enSupplementary teaching aids
dcterms.sourcetitleSantalka. Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 4
dc.description.volumeT. 15
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3800349


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record