dc.contributor.author | Mauzienė, Liudmila | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T19:54:56Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T19:54:56Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000014732 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/144854 | |
dc.description.abstract | Kalbos mokymo ir mokymosi aspektai bei tikslai, kurie siejami su besimokančiojo ir visuomenės, kurioje jis gyvena, porekiais, orientuoja ne tik į šios dienos, bet ir ateities porekius, nes įgytomis žiniomis naudojamasi visą gyvenimą. Kalbų mokymasis – tai sąmoningas, visą gyvenimą besitęsiantis procesas. Daug reikšmės mokant(-is) užsienio kalbų turi kalbinės veiklos rūšių tarpusavio sąsajų išmanymas. Nustatyta, kad keturių kalbinės veiklos rūšių (skaitymo, rašymo, kalbėjimo ir supratimo iš klausos) mokėjimai ir įgūdžiai įgyjami lengviau ir greičiau, jeigu ugdymo metu jie yra tarpusavyje susiję ir veikia vienas kitą. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 53-59 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/coactivity.2007.14 | |
dc.title | Kalbinės veiklos rūšių tarpusavio sąveikos reikšmė mokant užsienio kalbų | |
dc.title.alternative | Zur Bedeutung der Wechselbeziehungen aller vier Sprachtätigkeitsarten beim Fremdsprachenunterricht | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 12 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.lt | Kalbinės veiklos rūšys | |
dc.subject.lt | Integracija | |
dc.subject.lt | Nuoseklusis ir paralelinis mokymas | |
dc.subject.lt | Tarpusavio koreliacija | |
dc.subject.lt | Mokėjimai ir įgūdžiai | |
dcterms.sourcetitle | Santalka. Edukologija | |
dc.description.issue | nr. 2 | |
dc.description.volume | T. 15 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/coactivity.2007.14 | |
dc.identifier.elaba | 3781791 | |