Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKitkauskienė, Laimutė Alfonsa
dc.date.accessioned2023-09-18T19:59:28Z
dc.date.available2023-09-18T19:59:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000027636
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/145628
dc.description.abstractStraipsnyje aptariamas akademinės anglų kalbos mokymas. Pateikiami motyvai, skatinantys studentus mokytis šios kalbos. Gretinant tris anglų kalbos atšakas – bendrinę (General English), specifinę (English for Specific Purposes) ir akademinę (English for Academic Purposes) – norėta nustatyti bendrus jų bruožus ir subtilybes – skirtumus, rodančius tos kalbos rūšies reikšmingumą tam tikroje srityje. Remiantis praktine dėstytojų patirtimi ir jų skelbtais leidiniais apie akademinės anglų kalbos mokymą, nagrinėjama, kaip ir kokias užduotis reikia skirti studentams, kad jiems būtų patrauklesnės, įdomesnės kalbos pratybos ir skatintų juos saviraiškai, t. y. gebėjimui ne tik išlaikyti testą, konspektuoti užrašus, dalyvauti dalykinėse diskusijose, bet ir mokytis kritiškai mąstyti, suformuoti savo požiūrį į aptariamus dalykus, pateikti jų įvertinimą sklandžia, taisyklinga anglų kalba.lit
dc.description.abstractThe teaching of EAP is discussed in the article. Reasons encouraging students to learn the EAP are given. Comparison of the three branches of English – General English, English for Specific Purposes and English for Academic Purposes –is aimed to determine their common features as well as subtleties, small differences showing the importance of one type of English in some field. Referring to publications on EAP teaching and to the experience of language teachers in higher educational institutions the problems of what assignments and how they could be given to students in order to make their classes more attractive, more interesting are analyzed. Such classes should encourage students to self-expression, i.e. not only develop the ability to pass the test, write notes, take part in subject-matter discussions but also to learn critical thinking, form one’s own approach on the items under discussion and give their evaluation in a fluent correct English.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 100-108
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyEBSCOHost (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpe.2013.11
dc.titleAkademinė anglų kalba
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references19
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltAkademinė anglų kalba
dc.subject.ltAktyvusis žodynas
dc.subject.ltPateikti užduotis
dc.subject.ltKalbiniai įgūdžiai
dc.subject.ltGebėjimas
dc.subject.ltSuvokimas
dc.subject.ltSupratimas
dc.subject.ltKritiškas mąstymas
dc.subject.enEnglish for Academic Purposes
dc.subject.enActive vocabulary
dc.subject.enGive an asignment
dc.subject.enLinguistic skills
dc.subject.enAbility
dc.subject.enComprehension
dc.subject.enUnderstanding
dc.subject.enCritical thinking
dcterms.sourcetitleSantalka: Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr.2
dc.description.volumeVol. 21
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpe.2013.11
dc.identifier.elaba4055540


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą