Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPruskus, Valdas
dc.date.accessioned2023-09-18T19:59:28Z
dc.date.available2023-09-18T19:59:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000027637
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/145629
dc.description.abstractStraipsnyje, remiantis atlikto tyrimo rezultatais, aiškinamasi, kaip vadovavimo kompetencijas ir jų svarbą darbo sėkmei vertina mokytojai, kokioms vadovavimo kompetencijoms teikia prioritetą ir kokių jaučia stygių savo ir mokyklų vadovų veikloje. Taip pat kokias norėtų ugdytis ir kokius būdus bei priemones tam laiko efektyviausiomis. Parodoma, kad mokytojai labiausiai vertina tokias vadovavimo kompetencijas ir norėtų jas ugdytis, kaip gebėjimą motyvuoti mokinius, asmeninį tobulėjimą ir komunikaciją. Didžiausios kliūtys, skatinant mokytojus ugdytis savo kompetencijas, yra menkos mokyklų materialinės ir nematerialinės galimybės motyvuoti darbuotojus, taip pat laiko, atliekamo nuo tiesioginės profesinės veiklos, stoka, vadybinės kvalifikacijos kėlimo tiesioginis nesusietumas su karjera (paaukštinimu pareigose).lit
dc.description.abstractThis paper, based on conducted study results, clarifies how teachers measure the leadership competencies and their importance to work success, what leadership competencies are the priority and what competencies are missing in their own and school leader’s work. Also, what competencies they would like to develop and what ways and means they consider the most effective. It is shown that most teachers valuates the managerial skills and would like to develop the ability to motivate students, personal improvement and communication skills. The biggest difficulties, promoting teachers to develop their competencies, are limited school material and non-material opportunities to motivate employees, lack of time, carried out under the direct professional activity, absence of direct correlation between the managerial training and career (promotion).eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 109-122
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyEBSCOHost (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyGALE (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpe.2013.12
dc.titleMokytojų požiūris į vadovavimo kompetencijų svarbą darbo sėkmei
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltKompetencija
dc.subject.ltVadovavimas
dc.subject.ltMokytojas
dc.subject.ltVadovas
dc.subject.ltMokykla
dc.subject.ltKvalifikacijos kėlimas
dc.subject.enCompetence
dc.subject.enLeadership
dc.subject.enTeacher
dc.subject.enManager
dc.subject.enSchool
dc.subject.enQualification improvement
dcterms.sourcetitleSantalka: Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeVol. 21
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpe.2013.12
dc.identifier.elaba4055550


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą